<p>Hallo!</p><p>Mijn dochter is zaterdag precies 5 maanden. Ik ben nu zo’n 6 weken bezig geweest met overdag de bv af te bouwen. Ze krijgt enkel in de ochtend, avond en nacht nog bv. Ik merk dat ze nu sinds 2 a 3 weken wel vaker in de nacht komt voor een voeding. Voorheen kon ze soms de hele nacht doortrekken en nu was het vannacht bijv. zo dat ze om 2 uur en om 5 uur kwam. Gisteravond kreeg ze rond 9.00 uur nog 100cc afgekolfde melk erbij na een bv sessie. Toen ging ze slapen. </p><p>Ik heb laatst al een topic geopend over het wel of niet wakker maken voor nog een avondvoeding, dat heb ik nog steeds niet geprobeerd omdat het mij zo zielig lijkt, hihi ?</p><p>Maar mn vraag is nu: kan het zijn dat mn productie echt is afgenomen en dat ze daarom meer wil drinken in de nacht? Of zit ze in zo’n periode waarin haar slaapcuclus verandert? Of beiden? Vanavond ga ik iig echt nu wel proberen haar wakker te maken voor een late avondvoeding. </p><p>Misschien weten jullie het ook niet precies maar dacht vraag het gewoon
</p><p>alvast bedankt en een fijne dag! </p>