A
Anoniem
Guest
Hoi dames
Ik heb een cyclus van 40-45 dagen
Volgens www.brabbel, zou ik een eisprong op 17 en 22 kunnen krijgen.
van daag is het 23 april.
Nou, wat mij opgevallen is, dat ik rond mijn hele cyclus last van cervixslijm heb.
Op de 9e dag na mijn menstruatie van (22maart) had ik veeeeeeeeel cervixslijm
Daarna, daalde het weer even, en steeg het weer.
Nou is mijn vraag, is het mogelijk, dat ik een eisprong op de 9e dag heb gehad, ondanks een lange, onregelmatige cyclus.
Ik moet tussen 1-5 mei ongi worden, dus dit is al over 1 week en 5 dagen., maar heb nog steds cervixslijm, dus echt helder, rekbaar.
Ik begrijp het niet meer.
Ik lees zelf veel, ze zeggen dat je aan het eind voor de menstruatie weer nadert geen cervixslijm meer kan verliezen, want de baarmoedermond sluit zich.
of doet het hormoon progesteron weer zijn werk, wat natuurlijk voor en nadelen heeft.
Wie weet er hier meer over
Ik temp zelf niet
Ik heb een cyclus van 40-45 dagen
Volgens www.brabbel, zou ik een eisprong op 17 en 22 kunnen krijgen.
van daag is het 23 april.
Nou, wat mij opgevallen is, dat ik rond mijn hele cyclus last van cervixslijm heb.
Op de 9e dag na mijn menstruatie van (22maart) had ik veeeeeeeeel cervixslijm
Daarna, daalde het weer even, en steeg het weer.
Nou is mijn vraag, is het mogelijk, dat ik een eisprong op de 9e dag heb gehad, ondanks een lange, onregelmatige cyclus.
Ik moet tussen 1-5 mei ongi worden, dus dit is al over 1 week en 5 dagen., maar heb nog steds cervixslijm, dus echt helder, rekbaar.
Ik begrijp het niet meer.
Ik lees zelf veel, ze zeggen dat je aan het eind voor de menstruatie weer nadert geen cervixslijm meer kan verliezen, want de baarmoedermond sluit zich.
of doet het hormoon progesteron weer zijn werk, wat natuurlijk voor en nadelen heeft.
Wie weet er hier meer over
Ik temp zelf niet