vraag over clomid,of lange cyclus

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik ben al een maand of 9 bezig voor de tweede,maar het lukt niet,ivm met een cyclus van 40 tot wel 56 dagen.nu ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis,omdat de kans op zwangerschap met deze cyclus vrijwel niet mogelijk is,
zijn hier nog meer mensen die door gestuurd worden?
ik hoop zelf dat ik snel aan clomid mag,want het schijnt dat het dan heel snel kan gaan,wie gebruikt het al,en wat voor onderzoeken gingen er aan vooraf voordat je het kreeg\

xxx just me

ik zie nu net dus dat er al veel meer aan de clomid zitten...

sorry ben nieuw op deze kant van het forum,bij me vorige zwangerschap zat ik bij aug mama's forum 2006
heb inmiddels al een zoon van 2.
maar zijn voor de 2de bezig en die was er heel snel,na 4mnd gestopt te zijn met de pil op een normale manier.

maar mijn vraaag is dus wat gaan ze doen voordat je CLOMID krijgt

xxx just me mama van jayden aug2006
ben zelf 25 jaar

hoi meid

ik gebruik clomid, Ik wordt niet uitmezelf ongesteld of zeer zelden, ik heb een zoontje van 3 en ben daar met geluk van zwanger geraakt, ik werd toen weer eens ongesteld en was na 3x zwanger. Ik heb een stofje niet in me hersenen die de samenwerking tussen de eierstokken enz. beinvloeden, ik ben van me 13de tot me nu 30ste nog maar 5 keer uitmezlef ongesteld geworden waarvan dus 3x bij me zoontje, maar goed
Ik kwam bij de gyn terecht en er werden allerlei vragen over mijn cyclus gevraagd, me gezondheid enz, ik moest eerst 3 maanden beginnen met temperaturen elke dag voordat ik uit bed ga en rectaal, na die 3 maanden zagen dus wat ik al had gezegd dat ik geen eisprong heb, en ben ik met clomid begonnen, eerst 50 mg, maar daar kreeg ik ook geen eisprong mee en toen 100 mg, en nu zit ik in ronde 9 met clomid. helaas ben ik in mei geopereerd aan een bbz en begin september een gewone miskraam,
Ik heb vrij veel last van de clomid, in de vorm van opgeblazen dikker worden, hele vershcrikkelijke humeurswisselingen, en opvliegers
maar dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat jij daar last van krijgt.
Er zijn meiden die een follikelmeting krijgen als ze aan de clomid zitten dan wordt bekeken of het eitje goed groeit, maar ik krijg dat dus niet ik moet elke 25ste dag van mijn cyclus naar de gyn en dan krijg ik alvast een recptje mee voor nieuwe clomid

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, pff een heel verhaal geworden haha

xx linda

hoi linda
bedankt je antwoord op mijn vragen..
ik hoop zelf dus dat ik er snel
 aan mag beginnen,(clomid)mijn eerste zoon is ook een gelukje geweest zeggen ze nu achteraf.
dus jij hoef vrijwel nooit terug te komen...
maar je heb ook al het een en ander moeten doorstaan zeg

gr just me....(char)

wanneer moet je naar de gyn of naar de ha toe?
en ik hoop voor je dat je ook snel zwanger mag raken van clomid

xx linda

hoi hoi

volgende week moet ik,kan niet wachten tot het zover is!!!
moet ik naar voorburg ziekenhuis
jij ook heel veel sterkte

Terug
Bovenaan