Vraag over clomid

<p>Beste allen,</p><p>Afgelopen maand heb ik voor het eerst clomid gebruikt. Mijn eisprong is bevestigd dmv progesteron - dus dat is goed gegaan. </p><p>Nu had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden; had ook alle klachten, buikpijn, rugpijn etc. Maar ik heb alleen maar ‘oud’ bloed verloren. En ook heel weinig, op dag 2 waarop ik normaal het meeste bloedverlies maar max 1 tampon. Ik heb gebeld naar het ziekenhuis en nu moet ik dinsdag langskomen.</p><p>Ik ben heel onzeker over wat er nu is misgegaan :(. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of ideeen over? </p><p>Veel dank! Groetjes Valentine</p><p>ps. Ik ben zeker niet zwanger; lage temperatuur en ook bevestigd met test...</p><p> </p><p> </p>
 
Is het niet een innestelingsbloeding geweest? Dit gebeurd meestal tussen de 4 en 9 dagen voor je nod geloof ik. Meestal denken vrouwen dan dat ze ongesteld zijn. Mn schoonzusje dacht dat ze ongesteld was en maand erna werd ze dus niet ongesteld. Met de echo bleek ze al 4 weken verder te zijn dan ze dacht door die innestelingsbloeding dus. Die duurt meestal maar max 3 dagen en is veel minder bloed dan normaal. Ook dan kun je last hebben van buikpijn enz..Zoek maar eens op op internet. klinkt wel zo? dan ben je zowieso nog te vroeg met testen en geeft de test natuurlijk ook aan dat het negatief is omdat er dan nog niet genoeg hcg is aangemaakt door je lichaam. 
 
@ZV, dankjewel voor je reactie. Helaas weet ik zeker dat het geen innestelingsbloeding is. Ik zit al op dag 20 na vermoedelijke ovulatie. En heb rondom menstruatie ook een duidelijke temperatuurdaling gezien die ook laag is gebleven daarna. 
Het lijkt erop alsof ik nauwelijks baarmoederslijmvlies heb opgebouwd... Is iemand daar bekend mee? 
 
Hoihoi,
ik wilde even zeggen dat wanneer je clomid gebruikt het kan voorkomen dat je slijmvlies minder opbouwd mochten ze hier achter komen bij de volgende afspraak dan krijg je voor de volgende cyclus een extra pilletje om dit te stimuleren. 
 
Ze moeten altijd even wat proberen voordat ze het juiste recept voor jou gevonden hebben.. 
maak je vooral niet te druk! Dat de clomid al een eisprong op wek is al positief! En wie weet blijk je toch zwanger te zijn..
ik zal voor je duimen!
 
Terug
Bovenaan