vraag over DA test

A

Anoniem

Guest
Hoi,

even een vraag. ik moet woensdag ong worden, maar heb al een paar dagen een raar gevoel in mijn onderbuik. ik heb vandaag een test gedaan van de DA (is te vroeg ik weet het maar ik kon niet meer wachten) nu was de controlle streep heel duidelijk paars. het vakje van de uitslag was wit met een lichte witte streep erdoor, allebei dus wit maar je zag toch dat het een streep was. nu staat er in de verpakking dat de uitslagstreep van kleur kan verschillen en dat ook wanneer die heel lucht is, wel geldig is. dan zou je dus denken zwanger. hij zou wat lichter kunnen zijn omdat ik eigenlijk te vroeg ben met testen (woensdag moet ik evt ongesteld worden.

ik dacht eerst jaaaa dit moet een straapje zijn, ik ben zwanger. toen ging ik twijfelen en dacht, het is zo'n licht/bijna wit streepje mischien is dat et lijntje waar evt een gekleurde streep moet komen te staan. maar ik heb niet gekeken of dat streepje er ook al stond voordat ik de test deed. toen ik later nog eens op d etest keek, was dat lijntje helemaal weg en was het vakje weer helemaal leeg. (er stond ook in d everpaking dat je naar 10 min niet meer naar de test mag kijken...............

tja ik weet het nu niet meer, deed de test om duidelijkheid te krijgen maar heb nu alleen maar meer twijfelen/hoop/weet het niet.

heeft iemand zo'n test thuis liggen ongebruikt, mischien dat iemand weet of er voor de test begint er een licht/wit streepje in het uitslagsvakje staat.

jeetje wou het liefst gelijk nog een test halen, maar ik heb hem van mijn laaste geld gekocht, dondag heb ik pas weer loon, dus zo lang nog twijfel...

pppfff

(sorry beetje lang verhaal geworden)

Hoi Broertje of zusje,
Toevallig kwam ik vanmiddag via google op een ander forum terecht waar deze discussie ook gaande was omdat meerdere daar een witte streep hadden (www.dokter.nl/.../190201-rare-uitslag-zwangerschapstest-graag-een-reaktie.html -). Maar volgens mij waren de meeste of zelfs wel allemaal zwanger. Dus wie weet ;) Ik zou over een dag of 3 nog een test doen! Ik heb ook al regelmatig zo'n uitslag bij een test waar je eigenlijk niet echt raad mee weet, zie mijn bericht: iemand ervaring met hele rare uitslag zwangerschapstest?. Ik ga daarom vanaf vandaag maar voor de digitale test van Clearblue, die is in ieder geval duidelijk.
Succes met testen!
Laat je nog even iets weten als je meer weet?
Liefs, Anne

nou meid, ik heb op zich geen idee van die test maar misschien een clear blue test doen? die zegt zwanger of niet zwanger! en misschien is het nog te vroeg!
ik kon namelijk ook 4 dagen eerder al pos testen! en deed de clear blue als zekerheid!

laat je het weten als je het zeker weet?

liefs

ik wacht een paar daagjes af en probeer dan toch maar een digtale test, hoop dat hetr aak is (vind de dig testen zo duur voor niet zwanger) maar ik zal jullie op de hoogte houden.

evidaan@ ik heb net inderdaad ook gegoogelt en ben dat bericht ook tegen gekomen, inderdaad zijn zij zwanger, ik wil alleen toch nog niet juichen stel dat het toch niet zo is........ ik moet gewoon nog even een paar dagen vol houden

Terug
Bovenaan