Vraag over dekentje / flessen

Hallo dames,

Deze zomer verwachten wij ons eerste kindje, momenteel ben ik mij aan het verdiepen in de baby-uitzet. Maar voor wat betreft het bedtextiel zie ik door de bomen het bos niet meer.. Wat voor dekentje moeten wij aanschaffen voor de zomer? Zit er nog verschil tussen zomer en winter?

En verder lees ik dat niet elke baby uit elke fles wil drinken.. Hebben julle voor de geboorte verschillende flessen aangeschaft?

Groetjes

Bij een prental kunnen ze je wel goed adviseren over dekentje enz en anders aan je verloskundige vragen. 
In het begin is het even zoeken naar de juiste fles ik ben begonnen met de avant fles maar ben toen overgestapt op difrax dit om de krampjes een beetje voor te zijn.. zou niet teveel verschillende flessen in huis halen. 

Bij een prental kunnen ze je wel goed adviseren over dekentje enz en anders aan je verloskundige vragen. 
In het begin is het even zoeken naar de juiste fles ik ben begonnen met de avant fles maar ben toen overgestapt op difrax dit om de krampjes een beetje voor te zijn.. zou niet teveel verschillende flessen in huis halen. 

Hoi,
lk heb bij Greenchoice een wollen dekentje gekocht van bio wol. Wol is altijd goed. Warm in de winter, koel in de zomer. 
Flessen: ik zou zeker niet vanalles aanschaffen. Indien nodig stuur je toch gauw iemand naar een winkel. Kindjes drinken vaak goed uit dr Brown. En in één van de gratis zwangerschapsdozen zit vaak een fles van Avent. 

Groetjes en veel plezier!

Ik had de flesjes die je krijgt bij de gratis baby dozen. Zelf heb ik in mijn omgeving veel goede ervaringen gehoord met de dr Brown flessen en daar een set van aangeschaft. Mijn zoontje dronk het beste uit de Brown flessen die trekken niet vacuüm en dat drinkt veel fijner vind ik, en ook beter voor de druk op de oortjes.

Wij gebruiken een slaapzak (geen winter slaapzak) met lakentje en in de winter een dekentje erbij.

Ik zou niet te veel flessen kopen, ik had heel veel flessen gekocht van het merk avent de “naturel” vorm. Mijn zoon dronk er echt niet goed uit het trok iedere keer vacuum, daarna overgestapt op de dr brown fles en dan bevalt goed.

Terug
Bovenaan