Vraag over die progestan bolletjes?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb eigenlijk even een vraag. Ik meot nu na de terugplaatsing die progestan bolletjes inbrengen. Dit gaat vaginaal en er stond bij dat je beter een inlegkruisje of id kon gebruiken omdat er wel wat terug kon komen. Nu heb ik het idee dat er wel heel veel terug komt. Het is af en toe echt een troep! Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven????

Lfs roelien

Hoi Roeltje,

Ja soms kan er echt behoorlijk wat uitkomen. Geen paniek. Dat had ik ook. Het is gewoon alleen heel erg vervelend.
Dus sla die inlegkruisjes maar in. Je zult ze hard nodig hebben de komende tijd.

Veel succes.

Duim nog steeds hard voor je.

Liefs
Nicole

Hoi Roeltje,

Maak je maar geen zorgen.
Die bolletjes geven idd een hele vieze troep, je bent de hele dag aan het druipen.  

Als je ze gewoon hoog in de vagina inbreng dan neemt het lichaam op wat het nodig heeft en alleen de omhulsels komen er weer uit. Het lijkt net of alles er weer uit druipt maar dit is echt niet zo. Het is echt goed zo.

Succes deze slopende  wkn en ik hoop je snel te kunnen begroeten op het "zwanger zijn" forum. Trek je het nog een beetje?
Ik ben hard voor je aan het .

Kruimel

Hoi,

Opzich gaat het wel redelijk. Voel af en toe gerommel in mijn buik, maar ik heb het voordeel dat er al meerdere dames van dit forum mij voorgegaan zijn. Dus kan ik een beetje terug lezen. Verder heb ik veel last van mijn borsten, das echt niet normaal. Wij gaan zo een weekend naar mijn vader in groningen en daar even lekker genieten van de natuur. Even nergen aan "proberen" te denken. Verder lees ik ook wel dat er verschil is op welk moment er getest mag worden. Ik mag 19 febr testen en dit is twee weken na de punctiel. De punctie was zondag en ik moest tellen vanaf maandag. Tevens heb ik een papier gekregen van de gyn waarop staat dat ik dan mag testen. Het valt mij op dat er ook dames zijn die pas mogen testen twee weken na de terugplaatsing. Dus volgens mij is het niet allemaal gelijk!!!Na ja, Ik ga nog even mijn tas verder inpakken.

Verder heb ik genoeg afleiding. Maandag ga ik met mijn vriendin naar de huishoudbeurs en eind volgende week is het bij ons carnaval. Zal een rustige carnaval worden, maar dat heb ik er wel voor over!!

Meiden fijn weekend.

lfs Roelien

He Roelien,

Wat ontzettend spannend zeg !! Ik ben heel hard voor je aan het duimen en kijk uit naar de 19e. We horen het wel, he?!  

Hey Roelien,

Ik heb er ook last van hoor!!!
Je bent niet de enige gelukkig.
Ik moet zeggen dat ik inmiddels ook last van mijn borsten heb en dat het nog steeds rommeld in mijn buik.
Hopelijk hebben we volgende week goed nieuws voor elkaar.
Ik mag trouwens zondag de 18e al testen.
We duimen weer voor elkaar en ik hoor je wel weer een keer..
Fijn weekend nog in Groningen en veel plezier op de huishoudbeurs morgen.

Liefs Sylvia

Hoi!

Ik mocht precies 2 weken na de terugplaatsing testen. In de eerste wachtweek merkte ik niks...in de 2e wachtweek werd het steeds duidelijker dat het raak was en wist ik het voor de testdag eigenlijk al. Toch netjes gewacht en jahoor zwanger!!! Ik hoop dat het jou net zo vergaat!

lfs ing (heb hier heeeeel lang gezeten)

Terug
Bovenaan