<p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; background-color: #f4f4f4;">Hallo ouders, deze forum is niet gericht op pubers, maar toch wilde ik iemands mening vragen:</p><p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; background-color: #f4f4f4;">Wij zijn in de meivakantie een weekje weg geweest in eigen land met ons gezin. We gingen naar een leuke camping in een mooi gebied, ook voor onze dochters (15 en 13). Het was super! Onze oudste dochter (15,5 jaar) ontmoete toevallig een aardige Franse jongen van 16 (bijna 17) die ook op de camping verbleef. Ze hebben veel gekletst en afgesproken terwijl we op de camping verbleven, een goede vriendschap, en misschien wel een mogelijke vakantieliefde.</p><p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; background-color: #f4f4f4;">Toen we terug thuis waren merkte ik dat ze hem inderdaad heel leuk vond. Ze praten nog steeds best vaak via whatsapp/instagram. Hij lijkt haar ook best aardig te vinden.</p><p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; background-color: #f4f4f4;">Ze missen elkaar wel, maar ze kunnen er op zich goed mee omgaan (ze hebben ook geen relatie). Nu heeft hij gevraagd of zij misschien in de zomervakantie een paar dagen naar hem toe wil komen.</p><p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; background-color: #f4f4f4;">De jongen kwam (toen) heel spontaan en aardig over, en zijn ouders (die we toen ook ff gesproken hebben) leken ook wel aardig/rustig te zijn. Hij woont in het noorden van Frankrijk, op zich zou ze er makkelijk met de trein naar toe kunnen gaan. Toch weet ik niet of ik dit oké moet vinden. Wat zouden jullie er van vinden?</p><p style="box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #4f5355; font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; background-color: #f4f4f4;">* Mijn dochter is ondanks jong, zeer slim en verantwoordelijk, ik vertrouw erop dat ze niks fouts gaat doen.</p>