vraag over gebruik voetenzak maxicosi

hallo
aangezien er hier iedereen een of meerdere kids heeft. en er veel van jullie een maxicosi hebben stel ik mijn vraag hier.
bij iris hadden wij geen maxicosi. en nu hebben we er een aangeschaft.
nu heb ik dus een maxicosi met voetenzak maar hoe moet die er in. er zit een riempje tussen de benen met een breed tussen stuk dat pas niet door het gaatje van de voeten zak. dus heb nu alleen de riem er door.
moet de verkleiner er onder of in de voeten zak?
heb dus geen idee.
hoe het allemaal moet.
heb ook het model van 2009 dus weet niet of de oudere modelen ook een hele voeten zak hadden.

groeten petra mv iris
en
29 weken zwanger

Hoi Petra,

Heb meteen even mijn maxicosi erbij gepakt en bij mij zit er in de zak voor de gordel tussen de benen ook een opening waar de gordel doorheen kan. Dus het lijkt me dat dat bij jou ook moet zijn? Ik heb de verkleiner eerst in de zak gehad, en toen eronder (alleen het hoofdstukje in de zak), maar Mare is vrij groot dus die heb ik er meteen uitgegooid.

Mijn maxicosi is van 2006 toen mijn oudste geboren is...dus ik weet niet of er verschil is met 2009....

Succes!

groetjes,
Patty mv nynke en mare

dat gat heb ik ook ook die van de schouders maar er zit zo een stoffen hoes om heen
bij de schouders schuif je die er zo af en tussen de beentjes kun je die wel los hallen maar dat dikke stuk kun je dan niet tussen de beentjes doen daar is he tgat te klein voor snap je wat ik bedoel
groeten petra

Petra,
In de oudere modellen zit niet dat dikke stuk onder de billen van je baby.
Mijn zusje heeft hetzelfde probleem als jou nl. Misschien kun je het beste even met je cosi naar de babyzaak gaan en kijken of die een oplossing hebben.... Mijn zusje heeft geprobeert dat dikke stuk eruit te halen maar dan zit haar dochtertje helemaal niet lekker in de cosi.... Wel zit er in haar voetenzak een opening voor het gordeltje tussen de benen. Je kunt de bescherming van het gordeltje afhalen en dan de gordel door de opening halen.......
Hopelijk heb je hier iets aan...

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan