A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Hier was ik weer...onzekere miep...maar heb een vraagje over het temperaturen...
Ik temperatuur nu 3 maanden en ik heb een goed overzicht van mijn cyclus, ik krijg meestal op dag 14 mijn eisprong en word dan 14 dagen later ook ongesteld...nu kon ik bij mijn vorige 3 (ben nu in mijn 4e maand tempen) grafiekjes zien, dat mijn temp voor mijn eisprong iets omhoog ging, op de dag van mijn eisprong daalde na 36.1 en 2 dagen later omhoog ging naar 36.7/36.8 (mijn basistemp is 36.3) En dan na 27 dagen ging hij omlaag...
Nu is er iets vreemds...ik heb dag 14 een temp gehad van 36.0, ik voelde mijn eisprong ook heel goed onderin mijn buik, ook op tijd geklust...dag 15 was hij 36.2 en gisteren dag 16 was hij 36.7...maar nu tempte ik vanmorgen en was hij 36.3...ook had ik gisteravond en vanmorgen echt zo'n pijnlijk gevoel onderin mijn buik, alsof het de hele tijd bezig is ofzo...Ik weet gewoon bijna zeker dat ik mijn eisprong gehad heb, omdat het precies zo voelt als de vorige keren...
Nu lees ik verschillende verhalen, de één zegt dat er nog geen eisprong geweest kan zijn als hij niet 3 dagen hoog is gebleven, de ander zegt dat er een daling kan zijn bij de innesteling, dus als hij morgen weer stijgt dat het dat ook geweest kan zijn...
En ook lees je dat er weleens een daling tussendoor kan zitten...
Wie heeft hetzelfde meegemaakt en kan mij vertellen wat dit kan zijn??
Alvast bedankt!!
Liefs Joepie