Vraag over het temperaturen!

A

Anoniem

Guest

Hallo meiden,

Hier was ik weer...onzekere miep...maar heb een vraagje over het temperaturen...
Ik temperatuur nu 3 maanden en ik heb een goed overzicht van mijn cyclus, ik krijg meestal op dag 14 mijn eisprong en word dan 14 dagen later ook ongesteld...nu kon ik bij mijn vorige 3 (ben nu in mijn 4e maand tempen) grafiekjes zien, dat mijn temp voor mijn eisprong iets omhoog ging, op de dag van mijn eisprong daalde na 36.1 en 2 dagen later omhoog ging naar 36.7/36.8 (mijn basistemp is 36.3) En dan na 27 dagen ging hij omlaag...

Nu is er iets vreemds...ik heb dag 14 een temp gehad van 36.0, ik voelde mijn eisprong ook heel goed onderin mijn buik, ook op tijd geklust...dag 15 was hij 36.2 en gisteren dag 16 was hij 36.7...maar nu tempte ik vanmorgen en was hij 36.3...ook had ik gisteravond en vanmorgen echt zo'n pijnlijk gevoel onderin mijn buik, alsof het de hele tijd bezig is ofzo...Ik weet gewoon bijna zeker dat ik mijn eisprong gehad heb, omdat het precies zo voelt als de vorige keren...

Nu lees ik verschillende verhalen, de één zegt dat er nog geen eisprong geweest kan zijn als hij niet 3 dagen hoog is gebleven, de ander zegt dat er een daling kan zijn bij de innesteling, dus als hij morgen weer stijgt dat het dat ook geweest kan zijn...
En ook lees je dat er weleens een daling tussendoor kan zitten...

Wie heeft hetzelfde meegemaakt en kan mij vertellen wat dit kan zijn??
Alvast bedankt!!

Liefs Joepie

Hoi Joepie,

Nee sorry, ik kan je helaas niet helpen. Normaal gesproken gaat ie na de eisprong omhoog en blijft ie hoog tot de menstruatie. Heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Maar hoop voor jou dat het iets positiefs is!

succes!

Liefs Jacqy

ik temperatuur nu al een aantal maanden, ik gebruik clomid, dus mijn eisprong is meestal rond dag 19, maar voor me eisprong is me temp meestal 36,6 en op de dag van me eissprong daalt ie de ene keer naar 36,3 en de andere keer naar 36,1 en na me eisprong wordt ie 36,7 maar ik heb ook cyclussen dat ie helemaal in de war is dat ik elke dag een andere temp heb,
temperaturen is ook niet helemaal het betrouwbaarste maar je krijgt wel inzicht in je cyclus

groetjes linda

Hey dames,

bedankt voor jullie reacties. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik de14e dag mijn eisprong heb gehad, daling van de temp. (36.0) en dag 13 's avonds heel erg veel buikpijn onderin...dus dat kan haast niet missen...hij krabbelde die 2 dagen er op ook omhoog. Dag 13: 36.3 dag 14: 36.0 dag 15: 36.2 dag 16: 36.7 dag 17: 36.3 en vandaag dag 18: 36.5! Dus hij stijgt wel weer vandaag...

Ik ga er vanuit dat het gewoon een dipje was, wat gewoon een keer voor kan komen, maar stiekem hoop ik wel dat het een innestelingsdipje was...
Wie heeft dat gehad en is nu zwanger?

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan