Vraag over hoeveelheid voeding

<p>Hoi, </p><p>Er is enige onduidelijkheid over voeding. </p><p>Als je 150 ml water + 5 schepjes doet krijg je 165 ml</p><p>Telt dit dan al 150 of 165. Ik hoor allerlei andere verhalen. </p><p>Als hij 20 laat staan, heeft hij dan 130 of 145 op ?</p><p> </p>

Je maakt uiteindelijk 165 ml dus dat tel je. Alles wat hij minder drinkt trek je daar van af. 

Dus als je bijv een flesje van 150 wil
geven dan maak je 165 en gooi je 15 ml weg. 

Ik heb nooit weggegoten hoor. Toen ze nog aan het opbouwen was gaf ik gewoon flesjes met standaard maten, en eventueel stopte ik eerder met aanbieden als ze anders teveel zou krijgen. Vond het zo'n gedoe steeds dingen weggieten. 
Ik tel in absolute hoeveelheid, dus bij 150+5 tel ik 165ml. 

Bij ons was het tellen wat je uiteindelijk gaf, dus 150/5 is ongeveer 165, dan moesten wij 165 tellen en dan wat weggooien als we 150 moesten geven. Dit is ons door de kraamhulp en cb verteld

Hoi
Op het consultatiebureau rekenen ze de volledige voeding niet alleen het water en op de verpakking van nutrilon ook dus ik zou dat aan houden  en ik heb nooit voeding van te voor uit het flesje weg gegooid als ze het niet op dronk was t ook goed en dronk ze het wel dan had ze het vast nodig kraamzorg zeurde er over maar de verloskundige vond het prima 

Terug
Bovenaan