vraag over huggies.

Hoi dames,
wie van jullie heeft ervaring met huggies luiers??
Ze zijn deze week 2 voor de prijs van 1. bij AH [2 voor €10]
Ik dacht ik ga een voorraad halen maar nou hoor ik van een vriendin dat het geen fijne luiers zijn voor peuters???
Toen nizar (nu 19mnd) een baby was bevielen ze me goed maar heb ze lang niet meer gebruikt, ik gebzuik nu de Pampers luiers.
Wat is jullie ervaring met huggies?
ik hoop op snelle reacties dan kan ik ze vanavond of wel of niet halen.
alvast bedankt

Ik zou het niet doen.
Heb zelf net een voorraad ingeslagen en baal er nu van. Heb normaal Pampers en nooit doorlekken. En nu gisteren en vandaag doorgelekt. Onderbroek nat en broek ook  heel erg nat.
Hij krijgt ook striemen, omdat ze strak zitten.
Maar goedkoop blijft het wel, maar voor mij alleen nog maar Pampers.

Groetjes Junimama.

Ik heb meestal de huggies en ben daar dus best tevreden over. Mijn zoontje wordt 6 juli 2 jaar, een echt peutertje dus.
Je kunt nog altijd ervoor kiezen om overdag de Huggies te dragen 's nachts de pampers (tegen het doorlekken) Laatst waren de Etos luiers in de reclame en nu heb ik 's nachts pampers en overdag Etos.
Is inderdaad een koopje! Ga wellicht dan ook nog kijken!

Gr. Mariëlle

Ik koop ze ook niet meer. Tot 13 maanden probleemloos gebruikt, daarna was het opeens een en al ellende, alles lekte er finaal doorheen, dus nu heeft ze Pampers om haar kontje. Gelukkig is ze al heel goed zindelijk aan het worden, dus dan hoeft ze alleen in bed nog een luier om, en daar wil ik graag dure Pampers voor kopen: zitten het best en lekken nagenoeg nooit door.
Huggies bevatten minder plastic heb ik me ooit laten vertellen, en dat is te merken bij het doorlekken. Mss wel beter voor het milieu per luier gerekend, maar niet als je om de haverklap moet verschonen
Groetjes, Rianne en Lydia

hoi

ik gebruik aleen maar huggies en ben er dik te vreden over
ik had juist bij de pampers dat elise doorlekte met de huggies heb ik daar dus nooit last van ook 's nachts niet

succes met je keuze ik zou er voor gaan ik heb nog 4 pakken op de kast liggen dus ff niet nodig

groetjes saskia

Voor ons geen huggies meer....ooit eens een pak uitgeprobeerd, maar Yoëll kreeg dag 3 luieruitslag en toen ben ik af en toe gaan af wisselen...maar hij krijgt het dus van huggies...

Voor ons alleen nog maar PAMPERS hahaha...

suc6 in ieder geval

Liefs denise

Terug
Bovenaan