Vraag over innestelingsbloeding???????

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,
Ik heb een vraag ?
Ik heb zondagavond 4 mei om 22.00 een aanvallende buikpijn gehad met een bloeding daarna tot 24.00. Daarna was er niks meer. Ik moest eindelijk vrijdag 9 mei ongie worden. Mijn borsten doen met de dag meer pijn en voel me misselijk en heb vanmorgen gespuugt. Ik vraag me af of dit een innestelingsbloeding kan zijn want dit heb ik nog nooit gehad ook niet met de 1e.?
Zou ik nu moeten testen?
Liefs een beroerde dame.
Gr Wendy

Moeilijk Wendy ... Misschien is je lichaam beetje van slag maar het kan ook zomaar zijn dat je misschien toch zwanger bent, niet elke zwangerschap is het zelfde zeggen ze.
Als ik jou was zou ik nog even wachten en dan testen.
Groetjes Knorretjuh

Lief dat je reageerd knorretjuh....ik ga morgen testen ben benieuwd.
liefs wendy

hoi wendy zou heel goed kunnen meid dat je een innesteling hebt gehad!!! doe je er ook bij temperaturen? want daar aan kun je ook zien als je temp. na je ei hoog blijft en soms na de innesteling nog eens stijgt ben je heel waarschijnlijk zwanger!!! dat had ik bij mijn eerste nl ook! ik duim voor je meid en ik zou nog ff wachten met testen na de innesteling kan het nog een paar dagen duren voordat je positief test wacht als je kunt nog ff maar als jij denk dat je zwanger bent moet je testen meid!!! ik duim voor je!!!! liefs miranda

ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding was!!
ik zelf dacht het ook deze maand, maar de test was negatief, ik zou gewoon testen als je nod is geweest!
succes!

groetjes janne

Dag Knorretjuh, Miranda en Janne.

Ik heb vanmorgen om 7.00 voor dat ging werken een test gedaan en wat denk jullie.........  positief ik ben ZWANGER.
Ik kan het niet bevatten ben de hele ochtend al afwezig en onwerkelijk allemaal.
Na 7 ronde,s ik blijf wel met beide beentjes op de grond staat want ik weet heel goed hoe het voelt wat een mis kraam is had ik na 16 wk van de 1e.
Nou dames ik duim heel hard voor jullie en ook een beetje voor mezelf dat alles goed blijft gaan.
Liefs Wendy

Terug
Bovenaan