Vraag over Keizersnede

Hallo mama's!!

Ik schrijf hier niet zo vaak, maar lees wel altijd mee!! Ik ben in mei 2007 bevallen van een dochtertje en nu 6 weken geleden via een keizersnede bevallen van mijn twee zoontjes. Ik moet dinsdag voor nacontrole komen bij de Gyneacoloog, maar ik vroeg me af hoe snel je weer mag sporten/hardlopen. Ik voel me weer helemaal fit, maar de een zegt pas na 3 maanden en de ander na 6 weken. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ben echt weer eraan toe om te gaan sporten.

Groetjes, Floor

Hoi Floor,

Ik heb ook een KS gehad en mocht de eerste 6 weken niets. Daarna moest ik het langzaam opbouwen. Maar als je toch dinsdag op controle moet zou ik het dan gewoon even navragen en je tot die tjd rustig houden

groetjes Linda

Bedankt voor je snelle antwoord. Moeilijk hoor om me rustig te houden... ik ben sinds een week weer Veerle aan het optillen. Ik weet dat het eigenlijk nog niet mag, maar leg dat maar eens uit aan een meiske van 21 maanden.

Ik ga het dinsdag aan de Gyneacoloog vragen, ben benieuwd, hoop in ieder geval dat ik weer mag sporten.

Groetjes, Floor

Hoi Floor, Ik heb in mei 2007 een KS gehad en inderdaad na 6 weken mocht ik weer langzaam gaan sporten. Ik doe wel aan turnen en ben in september ook gewoon weer volledig gaan trainen....heb helemaal nergens meer last van gehad!

En nog gefeliciteerd met de geboorte van je kleine spruit!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan