Vraag over keizersnede..

Hey meiden!!

Ik had een vraagje! Ik vroeg me af of iemand anders ook een keizersnede heeft gehad?

Ik ben nou bijna 3 weken geleden bevallen via keizersnede en vloei nog een beetje, maar ook nog steeds met wondvocht... beetje slijmerig spul (sorry voor de gore details). Weet iemand hoelang dit nog duurd en of het normaal is?

Dikke kus Amanda

ooh gelukkig!! Ik dacht dat dat alleen bloed met wondvocht was... Ik vond het al zo lang duren :) Dan zal het ook wel baarmoeder slijmvlies zijn ja!

Ze hadden gezegd dat het ook wondvocht was.. ik denk al sjemig wat duurd dat lang!

Bedankt :)

Zou niet goed zijn als je wondvocht beetje slijmerig is hihihi.

Tijdens je zwangerschap bouw je natuurlijk extra baarmoederslijmvlies op om eitje / kindje te laten nestelen en dat breekt zich nu af en dat duurd denk ik effe.

zal waarschijnlijk na je eerste mensturatie over zijn vandaar dat ik gelijk weer aan de pil ben begonnen.

Ik heb geen keizersnede gehad, maar ik heb tot 4 a 5 weken last gehad van slijm en bloedverlies. Nu ben ik ongi, maandag geworden en nu nog steeds, pfff! Ik zal blij zijn dat alles weer op orde is...

Ja ongesteldheid zal nog wel even duren...
Ik geef borstvoeding en kan/wil dus ook niet aan de pil..

Vandaag sinds heeeeeel lang geleden ;) weer een pak condooms gekocht... heel vreemd !

moet er echt niet aan denken om nu weer zwanger te worden... brr.... krijg ik echt rillingen van bij de gedachten al! Hoe zit dat bij jullie??

Kus!

Hier ook borstvoeding en wil ook niet aan de pil...
zal ook binnenkort een pak condooms moeten gaan halen haha... idd heeel vreeemd! hihi kan me helemaal voorstellen!

Hoor idd wel verhalen dat ze dan alweer snel zwanger raken nadat ze net een kleine hebben... moet er zelf niet aan denken pffff.. je lichaam moet nog herstellen en ben je alweer in de hormonen... pfffff.. nee niks voor mij... vind het knap dat die vrouwen wel doen!

Terug
Bovenaan