vraag over melk...

Zal ongetwijveld wel vaker voorbij zijn gekomen...jullie zullen wel denken weer z,on vraag haha...
Mila is nu bijna 1,5 en ik vraag me af hoe belangerijk de melk nog is,hoeveel hebben ze nodig?
Ik heb het cb daar al lang niet meer overgesproken.moet eind maart pas.
Mila krijgt nu s,morgens een bordje pap van friso 3,s,middags een bekertje halfvolle melk bij het brood en s,avonds een flesje van 100 cc   friso voor het slapen(meer wil ze niet).
Ik wil stoppen met de friso   en denk ik en helemaal op halvolle melk,moet ik nog vitamine d geven dan? en hoeveel en wat voor melk geven jullie?
alvast bedankt,
groetjes piewie,mv Mila

hoi hoi

ik weet eigenlijk ook niet goed hoeveel ze moeten en maximaal mogen drinken...
sophie drinkt alleen nog maar melk.. en dat vaak 3x per dag..
ze vindt melk dan ook het allerlekkerste drinken...

vit d moet je blijven geven tot 3 jaar....

succes ermee
tobi

Dan moet je inderdaad vitamine d druppels gaan geven.
Delano krijgt al heel lang gewone melk,3 keer daags bij de maaltijd.
Hij krijgt gewone halfvolle melk.
Groetjes Tanja.

ik heb even opgezocht en er
wordt 300 ml melkproducten per dag geadviseerd
en dat is inclusief het toetje
Lorenzo drinkt de ene dag wel voldoende melk(karnemelk)
en de andere dag weer niet

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Mirthe krijgt geen d maar 1 keer per dag (mee naar bed) een fles groeimelk van 250cc. Ze krijgt dus iets te weinig d maar denk niet dat dat heeeel erg is. Ze lust geen gewone melk en toetjes ed. Als je gewone melk gebruik moet je inderdaad d bij geven. Maar opzich denk ik nogsteeds dat het hele begrip melk overtrokken is, ook mensen die nooit melk drinken zijn gezond en hebben sterke botten.

Dean lust heel graag melk. Hij krijgt al gewone melk vanaf 11 mnd. ´s morgens 200 cc en tussen de middag 200 cc. Hij krijgt wel vit. D druppels.

Groetjes,
Nelly.

Enzo lust gewone melk niet. Sinds ik ben gestopt met opvolgmelk lust hij het niet meer en moet ik het een beetje vermengen met yogidrink.
Maar gisteren was is op het cb en die zei maximaal 2 bekertjes melk en 's avonds een beetje yogurt, dat is ruim voldoende.

liefs di silva

Wij zijn bezig met het laatste pak friso 3. Ik denk vanavond nog 60ml en dan is het op! Dan stoppen we ook met het flesje voor het slapen gaan. Soms slaan we die nu al over en ze moppert er niet om!
Tessa dronk s'ochtends (beker) en tussen de middag al gewone melk (beker), (halfvolle melk, vruchtenmelk).

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan