Vraag over miskoop

<p>Gewoon even nieuwsgierig:         Wat was jullie grootste miskoop van de baby uitzet?</p><p>Voor mij waren dit de rompers met lange mouwen.</p><p>En om over de hoeveelheid gekregen kleertjes nog maar te zwijgen? Maar vooral kleertjes die geschikt zijn voor het najaar/ winter. En dochterlief is geboren in mei 2018. Dus die hele lange warme zomer? </p><p>Ze heeft maat 62 over geslagen. En door de warmte een heleboel nooit gedragen. </p>

Hier juist wel gebruik gemaakt van lange mouw rompers, maar ze is ook met de sneeuw geboren dit jaar. Grootse miskoop heb ik niet echt.. gebruik tot nu toe alles wel.

Ik moet altijd een beetje lachen als ik naar mijn voedingskussen kijk. Die vond ik heerlijk toen ik zwanger was, om mee te slapen, maar vond hem verschrikkelijk onhandig bij, je raadt het al, het voeden! Een paar keer geprobeerd, maar hij is al snel in de hoek van de kamer belandt hehe. 
Ook had ik tijdens mijn zwangerschap twee potten sudocreme gekocht. Maar laat je nou bij iedere gratis zwangerschapsbox een potje sudocreme cadeau krijgen... en je ook een jaar doet over 1 potje... dus heb nog een levenslange voorraad aan sudocreme. Hetzelfde met Zwitsal, die had ik ook in de aanbieding gekocht, 2+2 gratis. En in mijn kraamtijd van drie verschillende mensen Zwitsal gekregen, dus daar kan ik ook nog een paar jaar mee door. 
Het zijn niet per se miskopen geweest, maar wel beetje zonde van t geld geweest hehe. 

Schoentjes die je toch nooit aantrekt bij je baby, kruiken niet gebruikt, voedingskussen heb ik alleen maar zelf gebruikt om te slapen ? badjasje voor baby 

Oef rompers met korte mouw omdat t zo koud was, voedingskussen (nooit gebruikt), schoentjes, te kleine jasjes (dat gewurm, beter in een grotere maat).. tsja ik denk dat iedereen wel zo zijn dingen heeft haha! 

Een voedingskussen! Een badthermometer idd ook en stiekem ook de draagzak. Rompers met lange mouwen zijn wel favoriet in de winter.

Terug
Bovenaan