Vraag over miskraam in vroeg stadium

Hoi allemaal!

Vanmorgen had ik (1 dag voor mijn NOD) een hele mooie positieve test in mijn handen.. een dikke plus! Twee dagen geleden had ik ook al vaag positief getest, dus mijn gevoel zat al wel aardig goed. Maar hoe groot is de kans nu, dat ik evt nog ongi word morgen? Ik denk zelf (dat heb ik me voorgenomen) als ik vandaag positiever test dan de vorige keer.. dan groeit het vruchtje toch alleen maar en stoot het lichaam het niet af toch? Dus ik ga er van uit dat het wel goed zit.. maar ik heb veel verhalen gelezen van meiden waarbij het na een paar dagen al mis ging.. ik heb het zelf bij mijn twee jongens nog niet meegemaakt, maar vind het wel eng hoor! Je weet het nooit, maar ik denk dat het wel goed zit na deze positieve test van vanmorgen.. wat denken jullie?

Nu maar hopen dat de bloeding morgen wegblijft!

Liefs
 
tja volgens mij ben je nu gewoon zwanger, het kan natuurlijk mis gaan, maar de meeste zwangerschappen gaan gewoon goed hoor!! ik zou zeggen geniet er maar van.
 
Gefeliciteerd, je bent zwanger!!!

Natuurlijk kan er nog van alles mis gaan, maar de kans dat het goed gaat is veel groter!

Zoals wonder2011 al zegt, de eerste 12 weken zijn de spannendste weken.
Probeer er van te genieten en geduld te hebben...

 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wilde reageren om te zeggen dat je niet moet schrikken mocht je wel wat bloed verlies/ oud bloed of bruine afscheiding hebben!! Ik heb de eerste paar weken ook gehad namelijk en niks aan het handje gewoon innesteling en oud bloed dat eruit moest. Het komt vast helemaal goed en ga gewoon lekker genieten van je zwangerschap. Ik hoop natuurlijk voor je dat je dit niet hebt want ja het kan je nogal onzeker maken!!! Maar ik ben nu 30 wk zwanger en het gaat goed.

Gr tamjo
 
Hoi Tamjo,

Bedankt voor je geruststellende antwoord! Ik las in het zwangerschapsboek van mijn jongste zoontje dat ik toen ook wat bruinig verlies had na pos.test.. maar is ook gewoon goed gegaan. Maar dat weet ik al niet eens meer, dat ik dat had, dan is zo'n boek toch nog wel leuk om is door te lezen.

We hopen maar dat het gewoon zo blijft zonder gekke dingen en we gaan zeker genieten!

Liefs
 
Graag gedaan. Ik weet nog zo goed hoe weinig ik hierover terug kon vinden in boeken en op t forum. Gelukkig kon de Vk mij elke x weer gerust stellen. Succes met je zwangerschap en geniet!

Liefs tamjo
 
Terug
Bovenaan