Vraag over:Oei, ik groei! - Hét zwangerschapshandboek

<p>Hoi!</p><p>Ik twijfel om het boek <span style="caret-color: #0a0a0a; color: #0a0a0a; font-family: Produkt, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 19.999980926513672px; font-weight: bold; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Oei, ik groei! - Hét zwangerschapshandboek </span>te kopen. </p><p>Heeft iemand deze al en is het een leuk, informatief en makkelijk boek om door te lezen?</p><p>Ik hoor het graag!</p>
 
Ik heb het boek gelezen en het leest lekker weg, maar veel makkelijker vind ik de app, die legt de sprongen uit als ze komen, en dat is zo makkelijk. 
 
Ik heb toevalig het boek vorige week gekocht, ik vind het heel informatief ook leuke dingen die je kunt invullen over je baby. Je zou het boek ook via bol.com kunnen bestellen en als je het toch niet wil terug sturen. Vond het best duur maar wel het geld waard. Ik leer mijn baby zo beter begrijpen. 
 
Ik vond het in het begin bij mijn oudste wel leuk, maar op zeker moment wel ver gaan met die sprongen en die beschrijving van wat ze wel/niet kunnen vlak voor en na een sprong/fase. Vooral als ze ouder werden. Bij mijn 2e en nu 3e nooit meer ingekeken.
 
Terug
Bovenaan