vraag over ontpillen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 3 weken geleden met de pil gestopt. (nog) niet om zwanger te worden, maar omdat ik dacht dat het ook beter voor mijzelf zou zijn, na ruim 14 jaar de pil slikken. Nu heb al bijna 10 dagen flinke hoofdpijn, af en toe is het even weg, maar geen hele dag tot nu toe. Verder heb ik last van mijn buik en moest ik gisteren en vannacht steeds overgeven. Nu is mijn vraag (misschien een rare vraag): Herkent iemand dit? Zou het kunnen komen door het ontpillen? Of is het toeval dat het gelijktijdig is begonnen.

Groetjes Gouk

Hoi,

Meid dat zou heel goed ontpillen kunnen zijn, Je kan eens kijken naar zwangerschapskwaaltjes, die zijn bijna gelijk aan het ontpillen. Je lijf doet heel raar en als je net als ik wel al gelijk voor het eggie gaat, weet je dus niet of het ontpillen is of dat ik miss.zwanger ben. heel frustrerend af en toe,
Het hoort erbij he.

gr. Bambi

Hoi hoi,

Ik ben zelf sinds 2 weken gestopt met de pil.
Moet zeggen dat ik 'm daarvoor ook niet altijd netjes iedere maand innam, maar nooit geen rare verschijnselen had.

Nu heb ik al bijna 2 weken een zeurende hoofdpijn, begin pukkeltje te krijgen op m'n voorhoofd (noooooit last van gehad) en ik blijf maar naar de wc lopen om te plassen.

Zou dit ook bij ontpillen kunnen horen?

Groetjes,
Con

Hoi hoi,

het zou best kunnen dat die hoofdpijn komt door het stoppen met de pil. ik had tijdens het slikken van de pil altijd tijdens de stopweek migraines dagen lang. dit werd veroorzaakt door de hormoon-schommelingen. ik neem aan dat na al die tijd slikken van de pil, je lichaam er echt aan moet wennen. gelukkig heb ik sinds het stoppen juist geen hoofdpijn meer gehad. bij iedereen gaat het anders. succes ermee!!

groetjes,

Sara

Ik ben ook 3 weken geleden gestopt met de pil, maar heb nergens last van. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 4 maanden van te voren gestopt na ongeveer 12 jaar slikken, niets van gemerkt, mijn menstruatie was ook meteen weer normaal.
Nu heb ik de pil ongeveer 8 maanden geslikt voor ik weer stopte, prima dus! Moet nog even afwachten of mijn cyclus weer regelmatig is, maar verder niets aan de hand.
Hoewel, ik ben al wel 2 weken doodmoe, misschien dat dat toch daardoor komt. Maar ja, nogal stressweken gehad, man geopereerd en dochter arm gebroken, dus daar kan het ook van komen!

groetjes, Ellen

Ikheb sinds ik gestopt ben met de pil (januari dit jaar) ook last van huidproblemen. Heb opeens allemaal puistjes op 1 plek op rug. Heb ook nog wel eens last gehad van buik en rug, alsof ik ongesteld moest worden (kon niet, was ik pas geweest). Volgens de ha was niets aan de hand. Laatste 2 maanden ook geen last meer van gehad.
Hoofdpijn had ik ook vaker toen ik nog slikte, heb ik ook niet meer gehad, dus dat is we weer fijn.

Terug
Bovenaan