vraag over oveluatie test

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu al 12 dagen aan het testen maar het blijft negatief...
Zou volgens het schema afgelopen zaterdag mijn eisprong hebben gehad.. maar ik heb niks gevoeld anders voel ik wel iets.. wel heb ik sinds 1 week dat ik gek word vanmezelf misselijk,duizelig en mijn darmen zijn op hol geslagen..

mijn nod is 6 oktober.. maar ik vraag me af waarom mijn testen negatief blijven

Ja, dat is inderdaad wel vreemd.
Het kan zijn dat je net je ovulatie hebt gemist wanneer je 1 keer per dag test.
Ik heb al wel gelezen dat sommige meiden 2 keer per dag testen.

Ik heb zelf 1 maand ovulatietesten gebruikt en toen waren ze 2 dagen achter elkaar positief.

Ik hoop dat jouw klachten op wat anders duiden (lees, dat je zwanger bent!).

Liefs,

Twinkel3

Heb getest met clear blue... en tussendoor ook nog met made-care..
maar blijft negatief...
heel irritant..

de kans dat ik zwanger ben is toch wel heel klein lijkt me.. we hebben er wel op losgeklust maar blijf het raar vinden dat ik al bijna 2 weken negatief test.. lijkt me ook weer onlogisch dat ik gelijk een paar dagen na mijn ongestelheid eisprong heb...

nou jah nog 10 daagjes en dan weten we meer..
en dan beginnen we maar opnieuw te testen

hallo Becka,

ik heb ook vorige maand getest met ovulatietesten (sensitest) en heb van dag 9 tot dag 25 getest, maar ook geen tweede streepje te zien hoor.
Het kan inderdaad zijn dat je beter 2 keer moet testen op een dag, maar dan wel 2 keer op hetzelfde tijdstip.
Ik ben zelf afgelopen maand overgegaan op temperaturen, gewoon met de thermometer en ik vind zelf dat dit prima werkt en kon heel duidelijk zien wanneer ik mijn eisprong had.
Nu precies 14 dagen na die temperatuur stijging ben ik HELAAS ongi geworden.
(maar het klopt dus wel)
ik temperatuur elke ochtend om 8:15, als ik nog in bed lig, want als ik naar mijn werk moet dan ga ik er dan ongeveer uit en als ik vrij ben dan zet ik de wekker gewoon en slaap ik daarna weer lekker verder.
Het is handig als je dat wilt gaan doen dat je voor jezelf een vaste tijd bepaald en dan elke dag precies even laat temperatuurt.
Heel veel succes!!!
groetjes Kruimels

Denk dat ik dat vanaf de volgende rond ook ga doen.. tempraturen..
vind het alleen vaag.. dat ik alle voorbij gaande keren wel gewoon posief had en nu niks.. over 9 dagen maar eens een testje doen en anders ongesteldheid afwachten

Hoi Becka!
Ook ik heb nog steeds geen 2 streepjes gehad en ben vanaf vorige week maandag aan het testen.
Ik test iedere dag om 19.00 uur maar las nou weer bij de matcare testen dat je beter rond 12.00uur kan testen.
Er stond ook dat ik op dag 13 moest beginnen met testen terwijl bij de test van predictor stond dat ik op dag 15 moest beginnen!
Nou ja we hebben geklust maar denk niet dat het raak is.
Volgende maand beter en dan kan ik om 12.00 uur testen want dan ben ik op vakantie.
Denk niet dat het zin heeft om vandaag nog te testen maar doe het voor de zekerheid maar wel.
S6,liefs Wonderwensje.

Ja klopt jah ze zeggen allbei een andere datum.. nou ik heb deze maand maar het zekere voor het onzekere genomen en heb 2x per dag getest.. maar nog steeds niks positiefs.. dus ben benieuwd nog een dag of 8/9 dan zou ik wat meer moeten weten

jij ook heeel veel succes

Terug
Bovenaan