vraag over ovulatie testen..

A

Anoniem

Guest
Wij zijn alweer 7 maanden bezig voor de tweede.
We hebben een dochter van net 2 jaar.
nu zit ik te denken om ovulatietesten te gaan proberen.
Ik kamp met onregelmatige cyclussen 51,33,37,31,33 en nu 38 met vanmorgen een negatieven zw test..
Dus mischien is dit wat,wordt hier nogal radeloos van.
Wie van jullie heeft goede of juist minder goede ervaringen met ovulatietesten..en raden jullie een bepaald merk aan wat niet te duur is...
alvast bedankt.
gr piewie,mv Mila.

Hey piewie!

Mijn eerste cyclus duurde 44 dgn, tweede 26 dgn en derde 31 dgn. Toen hebben wij besloten om bij ronde 4 aan de ovulatietesten te gaan en in deze ronde ben ik ook gelijk zwanger geraakt. Ovulatietesten zijn echt een aanrader. Ik had zelf die van predictor gekocht want wilde eerst weten hoe die testen in zn werk gaan, heb voor de rest veel goede verhalen gehoord over die van www.testjezelf.nu
Succes en ik hoop voor je dat ze snel helpen!
Liefs Eva

hoi Eva,
bedankt voor je reactie.
op het forum zomer 2006(zit ik ook  omdat ik een dochter van 2 jaar heb)  kreeg ik ook al positieve reacties op de ovulatietesten.
Valt dus zeker te proberen.bedankt voor je reactie.
Ik kwam vandaag langs de drogist en heb die van predictor gehaald,waren nog best betaalbaar.
Nu maar duimen straks.
liefs piewie.

Hallo Piewie,

Ben je al naar de huisarts geweest vanwege je lange cyclus? Anders betaal je je straks scheel aan ovu-testen (ik vond ze best prijzig) en dan blijkt later dat je misschien niet elke maand ovuleert. Ik heb namelijk een boek waarin staat dat je, wanneer je behoorlijk onregelmatig en een extreem korte of lange cyclus hebt, dat je dan beter niet te lang kan wachten met naar de huisarts te gaan.

Succes!!

Groetjes Gerda

hoi piewie,

Ik ben 3 maanden geleden begonnen met ovu testen van sensitest,ben hier goed over te spreken!! ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus.
Ook heb ik last van het pds syndroom,dus geregeld veel buikpijn
doordat ik ze ben gaan gebruiken,ben ik ook mijn sprong gaan voelen......
Ze zijn niet duur en de volgende dag in huis!!

veel su6!
Liefs liss(ronde 5)

hoi hoi

ik ga nu voor de tweede maand de testen gebruiken..

een tip:
er staat dus dat het tweede streepje even duidelijk moet worden als het eerste streepje.
bij de eerste keer dat ik het gebruikte.. kwam er dus een tweede streepje maar die was niet zo duidelijk als die andere. dus ik dacht dan ben ik dus nu niet vruchtbaar.
later werd ik dus ongesteld en in die periode dat ik dus testjes heb gebruikt. bleek ik wel het meeste vruchtbaar tezijn.
dus meiden een extra streep is een streep hoor.

liefs mir

meiden bedankt voor jullie tips.
Gerda,ik wacht denk ik toch nog even voor dat ik naar de huisarts ga omdat ik de laatste keren wel iedere keer in de 30 zit en volgens mij heb ik ook mijn eisprong gevoelt en achteraf klopt dit ook nu ik ongesteld ben geworden.mischien dat ik hem wel wil bellen in hoeverre dit normaal is dat het steeds in de 30 is...
Ik had dit voor mijn eerste zwangerschap niet.
Mir,bedankt voor je tip van de testen,die heb ik namelijk ook gekocht.ik ga ze binnenkort proberen..ben benieuwd.ik las het al in de bijsluiter van dat lichtere streepje..we gaan voor de zekerheid toch al wel op tijd om de dag vrijen.
groetjes piewie.

ik zie trouwens dat mijn testen van predictor zijn ipv sensitest,,door elkaar gehaald.
ik moet ze nog wel gaan proberen..maar het is hetzelfde systeem met de strepen.
lichter dan de teststreep is niks.gelijk aan de teststreep of veller is groen licht...

Terug
Bovenaan