vraag over ovulatietest

A

Anoniem

Guest
hallo
ik heb een vraag over ovulatietesten.
ik gebruik ze nu 2 maand en eigenlijk weet ik niet eens precies hoe ze werken.(de handleiding is niet nederlands)

1:hoe zit dat, als je 2 streepjes hebt? ik weet dan ben je vruchtbaar, maar is het dan je ovulatie?

2:en als je dan een positieve test hebt, hoeveel dagen ben je dan vruchtbaar?

3:ben je al vruchtbaar voor deze 1e positieve test van de maand?

4: en is een vaag streepje ook positief?

ik hoop dat jullie een paar van deze vragen kunnen oplossen voor me..
ik zou t graag willen weten anders heeft het gebruik ook weinig zin denk ik

alvast bedankt voor jullie antwoord

groetjes Michelle

Hoi,

Ik heb toevallig ook deze maand voor het eerst ovulatietesten (en hoop voor het laatst!!) ik heb ook een engelse bijsluiter. Nu is mijn engels wel redelijk maar ik ben af en toe een wijsneus dus ik dacht. 2 streepjes is vruchtbaar!! Geklust. Later nogmaals goed lezen en toen zag ik dus dat 2 vette strepen van dezelfde kleur pas positief is. Of de teststreep nog donkerder. Wanneer hij dus lichter is is het dus negatief.... Wanneer hij dus zo donker is heb je de LH-piek en dat betekent dat je binnen 24-36 (ongeveer) uur gaat ovuleren en dat betekent dus weer klussen. Na deze piek wordt de concentratie LH weer minder en de test dus weer vager.
Hoop dat je er wat uit wijs kunt worden. via google en ovulatietest kom je ook nog wel wat info tegen.

Groetjes Ineke

Michelle, op de website van cb staat veel nuttige info: http://www.clearblue.info/nl
Ik weet niet of alle merken hetzelfde werken maar denk het wel...

Succes en Liefs

thanx meiden!!
weet nu teminste hoe ik ze moet gebruiken hihhi
hopen dat t werkt

groetjes Michelle

Terug
Bovenaan