vraag over predictortest: wie kan mij helpen???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb sinds de afgelopen week allerlei zwangerschapsverschijnselen als pijnlijke borsten, pijn in mijn oksels en vage krampjes in mijn buik. Ik moet ook regelmatig plassen.. Mijn laatste dag ongesteld was wrsch 29-01. Nu heb ik een predictortest gedaan en die werd eerst helemaal roze, dus wij euforisch, maar na een paar minuten was er nog maar 1 bolletje over: 'niet zwanger'.., Misschien heb ik wel te vroeg getest, maar hoe kan het nou dat hij eerst helemaal roze werd?

En welke test kan ik volgens jullie het beste kopen?

Groetjes
frummelno2

hallo frummel.

in de gebruiksaanwijzing staat ook dat hij eerst helemaal roze kleurt, het advies van predictor is ook het resultaat na 4 minuten aflezen.

ik gebruikte zelf eerst de testen van het kruidvat

hoi,
Ik heb gewoon de test van de etos gehad en die zijn net zo goed hoor!!!!
Veel succes.
groetjes hannie

In bijna alle testen staat dat je het resultaat alleen binnen een korte termijn kunt aflezen. Er voor of er na kan de 'uitslag' veranderen. Als 'ie   positief was kun je er van uit gaan dat 'ie dat ook zeker was, want een positieve uitslag krijg je echt niet zomaar!

Ik kan me voorstellen dat je voor de zekerheid nog een keer wilt testen. Zou ik ook gedaan hebben in jouw geval.

Groetjes, Marisa

Ps, ik heb clearblue gebruikt, maar de tests van de Etos en Kruidvat zijn een stuk goedkoper en net zo goed!

Hoi Frummel,
Ik heb mijn eerste test ook met Predictor gedaan.
Zodra het bolletje roze zou kleuren zou je zwanger zijn. Bij mij was hij toen zo licht dat ik ging twiijfelen (of ik het wel wilde zien).
Ik heb daarna Clear Blue gehaald. Die vond ik een stuk simpeler + of -.
Ik zou als je nog eens wilt testen die pakken...
Succes!
Loesl.

Terug
Bovenaan