Vraag over puckababy

<p>Ik heb een puckababy gekregen om te proberen omdat mijn zoon snachts over stuur is in zijn slaap. Nu heb ik hem er net ingelegd en hij moest 10 minuten huilen maar viel toen in slaap, net weer even wakker en huilen maar na de speen gelijk weer slapen. Lijkt positief dus, ik lees ook overal goede verhalen en dat ze veilig Zijn. Nu las ik wel op 1 site dat de puckababy eventueel onveilig zou kunnen zijn dat omdat als de baby probeert de armen naast het hoofd te leggen hij de stof over zijn gezicht zou kunnen trekken. Ik heb even geprobeerd mijn zoon Zijn armen omhoog te leggen en de stof zou inderdaad wel redelijk over het gezicht komen, wat zijn jullie ervaringen en gedachtes hier over? </p>

Mijn dochter deed dit meteen toen ik de mini bij haar aandeed, heb hem daarom teruggestuurd. Ze slaapt altijd met haar armpjes boven haar hoofd dus dat was geen goede combi. In de gewone slaapzak van puckababy is dat geen probleem natuurlijk, daar slaapt ze heerlijk in.

ik kan onze zoon er alleen in leggen als hij al heel moe is anders wordt hij driftig! Hij slaapt altijd met z'n armpjes naast z'n hoofd maar in de puckababy lukt dat niet.. heb nog niet kunnen ontdekken dat de stof over zijn gezichtje kan. Hij is dan ook wel vrij groot, 4,5 week 5 kilo en 55 cm dus wellicht heeft hij wat minder ruimte?

Heel herkenbaar en zelfde problemen gehad. Ons dochtertje kreeg inderdaad stof over zich heen. Ze was altijd druk met haar armpjes. Daarna nooit meer gebruikt.

Heel herkenbaar en zelfde problemen gehad. Ons dochtertje kreeg inderdaad stof over zich heen. Ze was altijd druk met haar armpjes. Daarna nooit meer gebruikt.

Als mijn dochter op haar rug ligt dan heeft ze altijd haar armen omhoog. Nog nooit is de slaapzak ook maar iets omhoog gekomen. Hoe oud is je zoontje?

Terug
Bovenaan