vraag over quinny zapp , buzz enzo

A

Anoniem

Guest
hoi meidne

ik heb een quinny buzz en een zapp

nu is mijn vraag hoe dat precies zit met die gordels??
de buzz kan ik wat achterover leggen dus vond ik dit niet zo'n probleem
maar nu ik de zapp meer ga gebruiken wel

want als ik Ryan vast zet rollen/glijden de gordels steeds weer lossen??

hebben jullie dat ook??
en hoe kan ik dat stellen of lukt dat niet??

bedankt alvast

groetjes moekje

Hoi

Ik heb ook een zapp, maar nog nooit gemerkt dat de gordels losser gaan...

Wel vind ik dat ze erg onderuit zakken in de Zapp. Hebben jullie dat nou ook?

Anders zou ik gewoon de Prenatal even binnenlopen < of ergens anders . en het even vragen.

Groeten Kirsten

Hai,

Mette hangt mij ook net ff een beetje teveel in de Zapp. De gordels gaan niet losser bij mij.

gr.ing

Volgens mij hangen die kleintjes gewoon erg graag....want hoe rechter ik hem zet, hoe meer hij onderuit gaat zitten, die van mij doet het gewoon bewust. Dus de gordels gewoon zo strak mogelijk zetten en zolang ze niet gaan gillen....zitten ze goed hoor!

hoi hoi

ja Ryan hangt ook in de zapp hoor
maar dat doet hij ook graag in de kinderstoel en in de gewone wagen
maar als ik hem dus rechtop zet en dan klik ik de gordel erin en dan om hem strakker te zetten moet ik ze aan de zijkanten aan trekken , toch ???

hoe langer je dan onderweg bent hoe meer ze los rollen gaan??

denk dar ik idd iets verkeerd doe want ik heb geen idee hoe het anders moet

enne ben nog geen eens blond

groetjes moekje

p.s. hoop dat iemand het me dan kan uitleggen

Hoi hoi,

Ik zie maar 1 verstelmogelijkheid aan die gordeltjes hoor en die zitten bij mijn Zapp niet aan de zijkant maar ergens halverwege hoor. Maar ja, dat is een beetje moeilijk uit te leggen. Ik zou gewoon even terug gaan naar de winkel waar je 'm hebt gekocht om het na te vragen.

Sven zit ook heel onderuit gezakt in de Zapp dus ik gebruik die ook echt alleen om even snel een boodschap te doen. Want als hij zo zit, zitten die gordels ergens ter hoogte van zijn oren en ik kan me niet voorstellen dat dat lekker zit.
Toen we de Zapp mee hadden op vakantie hebben we ook gewoon een kussentje achter zijn rugje gezet.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan