Vraag over temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb gelezen op babybrabbel dat je temperatuur het eerste gedeelte van de cyclus zo ongeveer tussen de 36.5. en 36.8 zit. et 2e gedeelte ven de cyclus is dat tussen de 36.9 en 37.1. Vorig week had ik mijn eisprong. Heb vanmorgen getemperatuurt om eens kijken wat mijn temp is. Die was 37.2.   Wanneer gaat die temp zakken? Is dat na je eisprong (als het eitje niet bevrucht is) of is dat pas bij je menstruatie?
Wie weet dit?

Hoi,

de basistemperatuur kan ook lager zijn hoor. Mijn temp ligt altijd tussen de 36.2 en 36.4, na de eisprong gaat ie naar 36.6 of 36.7. Pas na mijn NOD ging de temp naar boven de 37 graden (bij mijn laatste zwangerschap). Bij mij zakt de temp meestal op de tweede of derde dag van mijn nieuwe cyclus (als ik dus niet zwanger ben). In ieder geval zakt ie niet vlak na de eisprong.

Als je temp op je NOD nog hoog is dan is de kans aanwezig dat je zwnager bent, maar zoals je al heb kunnen lezen blijft die bij mij altijd nog twee á drie dagen hoog.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Nog even geduld meid.

Miep

Hoi!

De temperatuur is volgens mij bij ieder persoon verschillend, bij mij de eerste helft van de cyclus + - 37,1 dan de dag na de eisprong 37,5 en de tweede helft zo rond de 37,2 tot de dag dat je ongi wordt dan is ie bij mij 36,9. Deze cyclus is ie de tweede helft tot op vandaag ongeveer 37,4 geweest. Had gisteren m'n NOD. Heb getest en was negatief. Nu dus wachten.........
Pas na ongeveer 2 maanden krijg je meestal  een beetje inzicht in je temp.curve. In het begin was het bij mij echt een zootje.......

Veel succes met tempen en met zwanger worden!

Liefs,
Linny

Terug
Bovenaan