Vraag over Tripp Trapp

<p>Hi!</p><p>Mijn dochtertje is bijna een half jaar. Wij hebben dus een Tripp Trapp, en nu hebben we het kuipje erop. Ze kan al redelijk goed zelfstandig zitten. Tilt vaak dr hoofdje overeind. <br />Maar wanneer mag zij in de stoelverkleiner? Heeft iemand hier ervaringen mee of tips? Thanks alvast!</p>

Hoi, wij hebben de newbornset vervangen voor de babyset toen mn zoontje bijna een half jaar was. De newbornset wilde hij echt niet meer in en probeerde overeind te komen. Heb toen de babyset erop gezet en dat voorzichtig opgebouwd. 
Met 6 mnd zat hij rechtop en heel stevig dus sindsdien makkelijker geworden.

Wij hadden op het begin beide erbij, op het begin oefenen met kwartier/half uur..wat ook ging op dat moment... en steeds iets langer.. wij begonnen ook rond 6mnd 

Wij hadden op het begin beide erbij, op het begin oefenen met kwartier/half uur..wat ook ging op dat moment... en steeds iets langer.. wij begonnen ook rond 6mnd 

je kan het gewoon een keertje testen. 
mijn dochter zat in de babyset rond de 6 mnd.
maar onze zoon begint nu pas een beetje goed te zitten. hij is bijna 9 mnd. 

Hoi
Ik heb mijn dochter rond de 6 maanden haar in de baby set gezet ze kon al zelf blijven zitten maar wel kort alleen met haar groente of fruithapjes dus in het begin echt maar een kwartiertje per dag en dat langzaam uitgebreid

Ik heb het ook met 6 maanden gedaan. Nog niet lang, alleen om fruit/groente te geven en dan weer eruit. Maar die 10 minuutjes kan dan best wel even. In de loop van de weken merk je snel genoeg dat je kindje steeds makkelijker blijft zitten en stabieler zit. 

Terug
Bovenaan