hoi allemaal,
Bedankt voor jullie reacties. Ja ik snap het ook allemaal niet zo goed......
Ik heb inmiddels wel meerdere onderzoeken gehad: echo's, cylcus gevolgd, heel vaak bloed geprikt, HSG en nu een samenlevingstest. Maar eigenlijk wou ze die al niet doen, omdat ze die eigenlijk niet meer doen. Toen mijn uitslagen goed waren en die van mijn vriend ook, toen stuurde ze ons naar huis voor een jaar. Maar omdat ze het ooit wel eens over een samenlevingstest had gehad, wou ik die ook graag doen. Die wou ze dus alleen doen voor mij. Nu is er dus dit uitgekomen en stuurt ze me dus gewoon naar huis. Terwijl ik eigenlijk ook zoiets heb van dat dit juist aanleiding is om em weer uit te voeren, toch? Maar goed, ik ben daar half huilend weggegaan..... Ik heb gevraagd of er niks anders kon, hormonen of meer onderzoeken of wat dan ook, maar ik moet gewoon afwachten. Ze stelt me ook niet op mijn gemak, dat is ook nog eens moeilijk.
Maar goed, ik durf nu dus echt niet weer te vragen voor nog een samenlevingtest of wat dan ook. Mijn vriend zei dat we misschien een 2nd opinion moeten vragen in een ander ziekenhuis, misschien dat ik over een poosje mijn huisarts nog eens dit verhaal uitleg.... Anders weet ik het ook niet. Misschien toch een jaar afwachten. Of wat vinden jullie???
gr. kim