Vraag over weeen...!!!

A

Anoniem

Guest
Voor de ervaren mama's onder ons ;-),

Kun je ook weeen hebben die aan een kant van je buik pijnlijk zijn. Ik heb namelijk sinds vanochtend af en toe flinke kramp aan de rechterkant van m'n buik. Links trekt op een gegevenmoment wel langzaam mee, maar het begint rechts en daar is het ook het ergst.

Was ook misselijk vanochtend en een harde,  pijnlijke  buiken zoals deze heb ik nog niet eerder gehad.

Ik ben benieuwd!

hoi hoi

Hier heb ik nou ook last van ben misselijk en heb vannacht ook krampen gehad en mijn buik is ook zo gevoelig,
Dus ben erg benieuwd wat dit nou is wie kan ons helpen.
Liefs sandra 38wk en 1dg

Hoi hoi,

ik heb, als ik krampen/voorweeën heb, het met name aan de linkerkant en rechts doet minder zeer....

Het rommelt bij mij al vanaf vorige week zondag & lijkt iedere keer iets erger te worden, maar nog niet om te zeggen van: en nú begint het! Jammer dus....!!!

Ik hoop dat het toch een keer gaat doorzetten nu!

Succes meiden!

Liefs Linda
38+1

hoi hoi
het spijt me om jullie teleur te stellen meiden maar ik heb nu 5 kids gehad en aan een kant ween heb ik nog nooit gehad.
denk dat de kleine dan ergens tegen aan zit te schoppen en dat giga zeer doen.
dit kan wel een hele dag aanhouden hoor.
als je een beetje drukt dan wil het nog wel eens over gaan.
weeen beginnen meestal met harde buiken en gaan dan over in een scherpe pijn beneden in de schaamstreek,en kunnen dan doorgaan naar de rug of de benen.
hoop echt voor jullie dat de kleine snel komt maar persoonlijk heb ik er nog nooit vangehoord ,ween aan een kant.
liefs sil

Terug
Bovenaan