Vraag over wipstoel (waar 1 te koop met driepuntsgordel?)

Jens gaat steeds zitten in de wipper en is er zelfs al eens mee omgevallen. Het mannetje is nogal sterk en de wipper is niet tegen hem opgewassen. Het is een vrij goede van chicco met een diepe zit dus daar ligt het niet aan.
Nu zoeken wij een wipper met een 3 puntsgordel zodat hij niet steeds helemaal voorover buigt. Iemand een tip?
gr.Ing

Ik heb gekeken maar helaas...ze zijn tot 6 mnd en tot 9 kilo. Jens is ruim 6 maanden en 8 kilo. Nu moeten we dus de periode totdat hij in de kinderstoel kan overbruggen. Net weer groente gegeven in de wipper en het was weer een drama.

gr.Ing

Hoi Ing,

De Chicco Polly kinderstoel kan in diverse standen. Dat is dan wel geen wipstoel (en hij is ook niet goedkoop), maar hij heeft wel een drie punts gordel. Misschien is dat wat voor Jens?

Groetjes, Karin

Hai Karin,

Die kan dus ook een beetje liggend gezet worden zodat hij niet meteen rechtop zit zoals in een kinderstoel? Zou op zich wel wat zijn. Ik ga meteen even kijken.
gr.ing

Hoi Ing,

Die Bloom is tot 12 kilo hoor dus die kan nog wel ff!
Maar ik begrijp dat je niet op zoek bent naar een driepuntsgordel maar naar een vijfpunts?
Mag toch aannemen dat er een 3punts in je huidige wippert zit?
Maar waarom zo moeilijk doen voor dat eventjes?
Kun je dan niet beter een tuigje kopen en Jens vastleggen in de wipper? Voor hetzelfde geld zit hij volgende week hartstikke stevig..
Moet ook zeggen dat wij met onze Mutsy kinderstoel met verkleiner Kyan er wel met 6 mnd in hadden zitten voor dat eventjes met eten was dat volgens ons CB geen probleem. Binnen een maand zat meneer uit zichzelf dus was het probleem al opgelost.
Je kunt ook nog de Bumbo even checken http://www.hetrietje.nl/contents/nl/d83.html
Daar was mijn neef helemaal lyrisch over!
Wie weet is dat de oplossing??
Ook handig voor buiten!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan