Vraag over?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik heb nu al vanaf vanmiddag moeite met lopen elke stap doet zeer.
Nu ik zo zit achter de laptop ook en voel heel de tijd iets kloppend in
mijn schaamstreek. Zou het kind z'n armpjes zijn. Want zover ik weet
ligt het al goed volgens de vk. Alleen was het vorige week dinsdag nog
niet helemaal ingedaald.
Of is nu echt de voorbereiding voor de bevalling begonnen.
Dat zegt mijn vriend.
Ik ben 13 september uitgerekend het zou mogen komen.

O, ja welke onsteking ik heb gehad aan mijn urine weet ik nog niet.
Labratorium had nog geen uitslag. Volgens mij is die wel over (de onsteking).
Ze hebben al een week mijn urine op kweek staan.

Liefs An 37 weken en 1 dag zwanger

misschien is het helemaal nu helemaal ingedaald
de bevalling is bij mij nooit zo begonnen
het begon eigenlijk altijd met het verliezen van de slijmprop
het zijn dan slijmdraden met bloed erdoorheen en binnen een paar uur daarna begonnen dan  de weeen
maar je weet het niet iedere bevalling is anders ik hoop voor jou dat het wel begint want het mag nu en volgens mij zijn we er klaar mee en willen we er nu allemaal zo  snel mogelijk vanaf
sterkte marina

quote: marina34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 21:36:48'));

misschien is het helemaal nu helemaal ingedaald
de bevalling is bij mij nooit zo begonnen
het begon eigenlijk altijd met het verliezen van de slijmprop
het zijn dan slijmdraden met bloed erdoorheen en binnen een paar uur daarna begonnen dan  de weeen
maar je weet het niet iedere bevalling is anders ik hoop voor jou dat het wel begint want het mag nu en volgens mij zijn we er klaar mee en willen we er nu allemaal zo  snel mogelijk vanaf
sterkte marina
        Ik heb bij de vorige nooit gezien dat ik de slijmprop was verloren... Dus kijk nu iedere keer in de plee of ik al wat zie...

Hoi,

Dank je wel voor je reactie!
Ik heb het nog steeds wordt er moe van. Wil liever niet lopen.
Maar ja er moet toch gedronken, geplast en wat huishoudelijke dingetjes
gedaan worden.
Dan is het ook nog is warm blehh!
Nou we zien wel wat het is. zou fijn zijn als het ver is ingedaald maar niet fijn
voor het lopen enzo. Kloppend gevoel is wel weg. maar pijnlijk is het nog wel daar beneden. Ik verlies nu al een aantal weken af en aan slijm maar ja.

Ik ga zo lekker even rusten. Heb net viste gehad.

Liefs An 37 weken en 2 dagen zwanger

Hoi An!

Ik herken het helemaal. Vooral ook die klopjes. Bij mij is het heel ritmisch, maar volgens mij voel je dan dat je kindje de hik heeft. Bij mij is het wel al ingedaald maar het moet nog wel verder. Als je eerst ligt en daarna gaat zitten voel ik het helemaal zakken en dat doet ook best zeer. Het lopen gaat daarna erg moeilijk, maar als je even een wandeling gaat maken merk ik dat het daarna over gaat. Mischien een tip?

Groetjes,

Marianne

Hoi Marianne,

Nou lopen helpt niet bij mij. Heb vanmorgen de hond uit gelaten was blij toen ik thuis was. Kreeg zelfs buikpijn/harde buik  tijdens het lopen.
Ik heb vannacht ook weer slecht geslapen. Alles voelt beurs aan van beneden dus heupen, bekken, etc.

Nou ja zal er even doorheen moeten. Het is niet fijn maar wat ik eraan moet doen weet ik niet.

Ieder geval dank je wel voor je advies!

liefs An 37 weken en 3 dagen zwanger

Hoi An,

Ik wil je niet verdrietig maken, maar wat jij voelt voel ik nu al bijna 2 weken :-( Ik kan inderdaad amper meer lopen van de pijn. Baal enorm, want heb ook 2 honden die uitgelaten moeten worden. Wordt er erg ongelukkig van... Maarja is niet anders. Vorige week kon ik nog wel redelijk fietsen, daar krijg ik nou ook pijnlijke harde buiken van... Misschien helpt het voor jou nog wel?
Volgens mij is het enige wat je kan doen wachten tot de bevalling komt en daty duurt dan erg lang!

Ik ben nu 38,5 zwanger en mijn eerste was nu al geboren..... had toch gehoopt om weer een beetje vlot te   bevallen,maar helaas. Blijkbaar zit het nog lekker in mijn buik......

Succes met alles Aerynsmom

Terug
Bovenaan