Vraag rondom verzakking en irritatie vagina

<p>Dag allemaal, 3 mnd geleden ben ik bevallen van ons 2e kindje. Nu is sinds kort een verzakking van de blaas vastgesteld waarvoor behandeling bij de bekkenfysio.  Nu ben ik er onzeker van geworden en af en toe, als ik dat bolletje voel, dan irriteert de vagina hierna alsof het brand.  Nu is de vraag, hebben meerdere hier last van, komt het bekend voor en zo ja, gaat dit over?</p><p>En zijn er meerdere die een blaasverzakking hebben en hoe gaan jullie hiermee om?</p>

Ik heb na mijn eerste zwangerschap lang last gehad van een heftig branderig gevoel, met name als ik even had gestaan of gelopen. Bij tweede had kk het weer, maar iets minder erg. Toen meteen de verloskundige gevraagd en die gaf inderdaad aan dat het bij mij waarschijnlijk plas buis was. Wat helpt zijn oefeningen voor bekkenbodem en dit keer direct bij pijn even gaan liggen met benen uit elkaar (liggen, knieën buigen en voeten neerzetten en dan knieën naar buiten laten vallen). Hierdoor ontspant bekkenbodem. Het is bij mij wel overgegaan.

Terug
Bovenaan