Vraag 't me toch af.....

Hey meiden,

We hebben nu even een verplichte vakantie van het ziekenhuis, maar daarna gaan we voor IUI nr. 4.
Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen, met op dag 14 een positieve ovulatietest. Helaas na 2 jaar nog geen positief resultaat.

Nu heb ik de 3 IUI's menopur en pregnyl gespoten. De 1e keer kwam het overeen met mijn natuurlijke cyclus. Maar de laatste 2 IUI's pas laat een eisprong ( de laatste keer op dag 17) maar wel op dag 28 mijn menstruatie. Nu heb ik een hormoonvrije cyclus en vandaag dag 14, tadaaa....vanochtend een positieve ovulatietest!

Ik vraag me af of al die hormonen wel zin hebben, als mijn natuurlijke cyclus het 'beter' doet? Ik vraag het in ieder geval na bij de volgende afspraak, ga weer volop piekeren.... Goed dat ik vakantie heb volgende week ;)

Succes meiden!!

Liefs Anna

Heey Meiss,

Niet teveel piekeren je hebt vrij, lekker genieten. En helemaal nu met je positieve ovulatietest :D
En ik zou inderdaad in het ziekenhuis even navragen hoe dat zit met hormonen en je natuurlijke cyclus hoe zij daarover denken. Maar daar ga jij pas weer aan denken na je vakantie.
Geniet van je vakantie doe je best, geniet van elkaar en hopelijk kom je dan snel met goed nieuws!!

Liefss en succes!

Vreemd zeg. Ik zou het zeker navragen. En eventueel vragen of ze niet je gewone cyclus een keer willen bekijken met FM's en dan een IUI zonder spuiten? Zou in ieder geval niet stil liggen hahaahah. Maar hoop voor je dat het snel zo mag zijn. Kan onderhand wel een keer he. Geniet van je vakantie, lekker ontspannen en voor de goede hoop, mijn eerste hormoonvrije cyclus (ineens wel spontaan) eindigde in een zwangerschap. 7 maanden clomid en pregnyl gehad en moest verdere onderzoeken en mocht niet zwanger worden. Ligt nu toch een mooi kereltje in zijn ledikantje.

@supertje; dat is wel een goede tip, ja. Mijn cyclus zonder hormonen bekijken. Ga in ieder geval even geen hormonen spuiten tot ik met de gyn heb gepraat! Ga heerlijk genieten van m'n vakantie, en je weet maar nooit. Zijn natuurlijk wel prachtverhalen zoals jullie manneke is verwekt :) Succes!!! Liefs

Terug
Bovenaan