vraag: temperatuur blijft een beetje hoog, vreemd ?!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te raken. In augustus even zwanger geweest maar dat is helaas een miskraam geworden. Toen voelde ik me echt zwanger en had ook veel sypmtomen.

Nu heb ik een vraagje: 16 dagen geleden op mn NOD ongesteld geworden. Normaal is mijn temperatuur altijd 36.3. Soms 36.2 of 36.4, maar altijd een gemiddelde van 36.3. Na de eisprong altijd 36.7.
Sinds mijn menstruatie is mijn temperatuur wel omlaag gegaan, maar niet zoveel. Zit nu op dag 16 met een gemiddelde ochtendtemperatuur van 36.5. De meeste dagen 36.5, soms 36.6 of 36.4. Ik snap niet hoe dit kan, weten jullie misschien wat dit is? Ik vind het een beetje vreemd dat mijn temperatuur niet zakt naar de gewoonlijke 36.3, maar blijft hangen op 36.5. Volgens mij ben ik ook niet zwanger, want dan zou je temperatuur hoger moeten zijn, toch?? of...

ik hoop dat jullie weten hoe dit kan, of misschien heeft een van jullie hetzelfde gehad?

groetjes Peterselie

he he ,

ik weet het niet helemaal, maar normaal als hij hoog blijft, ben je zwanger...........

groetjes patricia

Ja, als ie hoog blijft ben je zwanger (!). Maar 36.5 is voor mij niet hoog, eerder er tussenin. 36.7 is hoog, 36.3 is laag. En ben ook ongie geworden en sindsdien is de eisprong nog niet geweest.

We hopen op het beste natuurlijk :) maar t maakt me soms ook wel wat onzeker want ik weet het gewoon niet. Heb niet echt zwangerschapsverschijnselen ofzo.
Ik heb met m’n mannetje afgesproken dat als het maandag nog zo twijfelachtig is, we dan testen.

groetsels, peterselie

hoi peterselie, ik ben deze ronde net begonnen mettempen (nu op dag 15 en temp is sinds vanochtend omhoog van 36.2/3 naar 36.5 en meen ook gisterenavond ei gevoeld te hebben dus dan klopt dat ook). Kan het zijn dat je nu op ander tijdstip meet? of anders meet? Het kan ook liggen aan aantal uren slaap/ drinken/ eten etc. Nou ik hoop voor je dat het raak is en anders tja.... succes!!

Hallo.

Ook ik snap er niks van dat tempe.
Woensdag voor de eerste keer gedaan en dat was 37,02
Donderdag was het 37,04
En vandaag is hij 37,14.
Hij blijft maar hoog.
Zou het zo zijn dat ik toch zwanger ben ?

Veel liefs peggy mama van Anouk*

Hey meiden,

Nou, vanochtend weer getempt en nu was het 36.3, dus nu laag, m’n normale temperatuur. Ben ik op zich wel blij mee, tenminste niet zo onzeker. Ik had ook al gedacht dat ik niet zwanger zou zijn, helaas.

36.3 is normaal, ik meet elke dag op hetzelfde tijdstip. Nu kan ik m’n eisprong weer goed in de gaten houden. Volgende week eisprong.

>>Laura: als je temperatuur de volgende dagen nog hoog is heb je waarschijnlijk je eisprong gehad. Nog een kleine twee weekjes afwachten en dan, wie weet.. :)

>>kinderwens: iedereen heeft ’s ochtends een andere temperatuur. Ik weet niet in welk deel van je cyclus je zit? Maar kan ook best zijn dat jij voor je eisprong al rond de 37.0 zit. Of je bent zwanger natuurlijk. Ik hoop het voor je! Wanneer is je NOD?

suc6 iedereen! :)

Peterselie

Hallo peterselie

Ik weet niet wanneer mijn nod is
omdat ik 7 maart ben gecurreteerd.
Ik heb wel last van hoofdpijn.
Maar ik durf nog niet te testen ,alleen al voor de terleurstelling.

groetjes peggy

Terug
Bovenaan