Vraag voedingsbh

Hoi meiden

Ik ben eens even aan het kijken wat we nog moeten kopen en zie voedingsbh's staan.
Hoe hebben de moeders dat gedaan, die al kinderen hebben.
Ik zit er zelf aan te denken of er 1 te bestellen en mijn maat en na de bevalling wel weer te zien.
Hoop wat tips te lezen, hoe jullie dit hebben aangepakt

x yvonne

Ik heb van mezelf nogal zware borsten en heb bij mn 2de zwangerschap voedings bhs besteld van het merk:anita.met beugel,ze zaten en zitten nu weer erg lekker en genoeg ondersteuning.van omrvang zou ik gewoon dezelfde maat aanhouden wat je nu heeft.van cupmaat kan je gerust wel 1 of 2 maten groter nemen.als ik jou was zou ik eerst maar 1 bh kopen,je weet nooit hoe het met de bv gaat en hoe groot je borsten worden,1 erbij is zo gehaald.ook raden ze aan om in het begin zonder beugels een bh te doen i.v.m borstontsteking.vond zelf even waardeloos zonder beugels na 1 week bv met beugels geprobeerd en ging goed.
ik zelf draag nu alweer mn voedingbhs omdat mn gewone bh s niet meer passen en ze zitten nog steeds erg lekker.ze zijn wel wat duurder ongeveer vanaf 40 euro.
maar je moet natuurlijk zelf weten wat voor merk je neemt.goedkoper kan ook....maar omdat ik zelf grote borsten hebt heb ik een wat duurder merk dat ik zeker weet dat goed zit.
succes liefs jootje

hoi, ik heb ze is van me nicht gekregen volgens mij van de hema. ik heb zelf ook 90d opzich was het wel wat. kijk je borsten doen toch zeer en als ze dan strak zitten zit niet lekker vooral omdat je toch met stuwing zit, en ze meestal ook snachts aanhoud, zit een beugel echt voor geen meter. maar anita is wel een heel goed merk hoor, ik heb er ook positieonderbroeken van die heb ik al 4 jaar denk. draag ze natuurlijk alleen als ik zwanger ben. draag ze nu voor de 3e keer en moet zeggen ze worden nu slecht. nu heb ik weer 3 besteld via cantaloopshop.nl daar hebben ze ook voedingsbh. nou geloof me die tenten zitten toch lekker! goed elastisch etc.. heerlijk en die ouwtjes gebruik ik gewoon vor makkelijk.. bijv in bed.

ik heb ze van de hema maar heb ze pas einde zwangerschap gekocht! en daar was ik toen heel lbij om omdat mn borsten in 2 weken tijd ruim een maat zijn gegroeid (melk)

liefs, do

Oh jemig, daar moet ik ook nog aan.... Groeien je borsten dadelijk nog meer, als ze melk gaan produceren? Jemig... Ik vond ze nu al zo gegroeid (2 maten) pffff.
Ik vraag het morgen ook wel even bij de VK...
hahaha, manlief is dolgelukkig ermee....

Terug
Bovenaan