vraag voor mj

geef jij je kinderen wel eens tussen doortjes?
wand met voedings vraagen
vind je veel dingen maar onzin om te geven
ook met de liega
mag ik je eens vraagen waarom?
wil je niet afvallen hoor maar
ben wel eens niewschierig
waarom mensen zo op sommige
dingen reageren.

groetjes,
judith

Wat vind ik allemaal onzin om te geven? Want ik snap je eerlijk gezegd niet! of met veel bedoel je liga?
Nou volgens mij vroeg ik waarom je dat er doorheen mengt, want ik ken dat niet, dat blijkt dus volgens kelly en ik geloof supertje voor een dikkere structuur te zijn, nou kijk weet ik dat ook weer!

En op je vraag, ja hoor mijn kinderen krijgen ook gewoon tussendoortjes.

ik bedoel als iemand van de dames
het heeft bijvoeding voor 6 maand
geef je andwoorden
waarvan ik denk dat je dat dan onzin vind
ook dacht ik dat bij de liga vraag.
dacht dat je het maar raar vond dat dat er door
heen ging.
dan zal ik je antwoorden wel verkeerd lezen/
begrijpen
nogmaals wil je niet afvallen
maar gewoon vragen
wat je met je antwoorden bedoeld
voor het weer een discussi word
wat niet nodig is

Ik heb dat nooit gebruikt bij geen enkel kind, nu soms mee naar school, evergreen dan!
Waar is dat eigenlijk goed voor dan?

uit die onderste regel
maakte ik uit dat je het onzin vond
hoop dat het nu duidelijker is.

hmm.... sorrry dat ik me hier heel even mee ga bemoeien.

Als eerste is het aan iederen zelf of ze eerder starten met bijvoeding.
Dat MJ start vanaf 6 maanden is aan haarzelf. Sommigen vinden dat beter. Anderen vinden het eerder beter. Dat is aan ieder hun eigen keus.
Ik vind dat MJ gewoon op een eerlijke manier verteld wat zij erover vind. Dat ze niemand erop aanspreekt of aanvalt die wel eerder met bijvoedingen zijn begonnen. Iedereen hier heeft recht op een eigen mening.
Ik vind dat jij de reacties van MJ nogal serieus leest, alsof het direct op jou van toepassing is. Terwijl het in de meeste gevallen NIET over jou gaat. In sommige gevallen vind ik juist dat MJ goede tips, ideeën en adviesen geeft over bijvoeding.

Mijn zoontje krijgt vanaf 3 maand en 1 week al bijvoeding. Dit op advies van de kinderarts. En daar heeft ze nog nooit 1 negatieve klank op laten vallen.

Sorry dat ik me er ff mee bemoei hoor. Maar ik vind dat jij over het algemeen altijd wat op MJ te zaniken hebt. In welk topic dan ook. In vele gevallen reageer jij heel vreemd op MJ haar verhalen, ideeën en tips!

Laat iedereen in hun eigen waarde. willen ze eerder starten met bijvoeding dan 6 maand is dat hun eigen keus. En van wat ik altijd begrijp uit de reacties. Laat ze ook iedereen in hun eigen waarde.
Zo moest het ff kwijt. want als ik eerlijk ben word ik er een beetje schijtziek van hoe jij op haar reageerd!

Terug
Bovenaan