vraag voor wondernetje

A

Anoniem

Guest
he hallo annet,

mag ik misschien vragen wat er dan met je temperatuur was?

ik heb een maand terug ook mijn temp bij gehouden en ik vond die van mij ook al raar! vandaar dat ik het vraag!

en kop op meid! ik leef met je mee!

liefs Wilma

Hoi Wilma

Ik hbe van mijn temperatuurlijst een grafiekje gemaakt en die ziet er uit als een zaag zeg maar. Hij gaat op en neer en blijft eigenlijk nooit hoog of laag. Er is dus echt geen touw aan vast te knopen. Heel vervelend. Ik ging eigenlijk aan mijn ha vragen welke van de pieken nou mijn eisprong was, maar deze wist het dus ook bij God niet...................

Als je dat grafiekje maakt weet je meer, maar het hoeft niets te betekenen hoor. Voor mij is het gewoon even de druppel. Wilde zo graag iets positiefs horen.....zucht.

Veel succes he!!
Veel liefs en  Annet

ja dat had ik ook, allemaal pieken en dalen en pas na mijn eisprong bleef hij constant op 37.0 en soms 37.1 en daarvoor schommende hij steeds tussen de 36.4 en 36.9! en ik had op een gegeven moment een possitieve ovulatietest, die was heel erg duidelijk en die zelfde ochtend was mijn temperatuur ook al omhoog(37.0) hij moet toch na de eisprong omhoog?

ik heb een hele lange cycles(38-40dagen) en ik lees welleens verhalen en dan ben ik welleens bang dat ik misschien ook geen goei eisprong heb

en ik ben een keer bij een man geweest, die kon zien aan recente foto's wat je lichamelijk 'mankeert' ! en hij zag bij mij een stoornis in de eierstokken: zo noemde hij dat! ik was toen al aan de pildus ik dacht toen van dan zal dat dat wel zijn! maar nu wij met kinderen krijgen bezeig zijn moet ik daar soms wel even weer aan denken!

liefs wilma

Hee Wilma

Als je ovulatietset positief was, en je temp bleef hoog na je ei lijkt mij alles prima. Bij mij steeg mijn temp wel steeds, maar daalde ook steeds weer. Is dus nooit echt hoog gebleven. En ook geen positieve ovulatietest.....

Enne, ik geloof niet zo  in mensen die aan de buitenkant zeggen te zien, wat je aan de binnenkant mankeert........ Ik vind alles wat mijn ha zegt een stuk betrouwbaarder. Maar kan me voorstellen dat het toch door je hoofd spookt.....

Liefs Annet

inderdaad en ha is betrouwbaarder!
nou ja ik moet me natuurlijk niet gelijk van alles in de hoofd halen!
liefs wilma

Nou zeg!!! Niet zo hard voor jezelf zijn hoor. Kan me goed voorstellen dat je soms even schrikt als je iets leest wat op je eigen situatie lijkt..........
Dikke kus Annet

hallo annet,

nee ik moet ook niet hard voor mezelf zijn!
ik zeg steeds tegen mijzelf: er niet te veel mee bezig zijn! maar dat lukt niet zo!
ja de 1e drie weken van mijn cycles (cyclus van 41 dagen,6weken dus) gaan nog wel, dan ben ik ook niet veel op deze forum te vinden, maar als mijn eisprong is geweest...oeh dan begint het wel te kriebelen hoor!!!.....hihihihihi
maandag is mijn nod, ik ben best wel zenuachtig al! stel je voor hee! ik heb in het begin van mijn cycles mijn vriend aan de vitamine's gezet...hihihihi! zink, vit c, foliumzuur en gember capsulles. dus ik heb goede hoop wel...hihihihi!
veel he?....mijn vriend lust graag een pilsje en ook wel meer dan 1....vooral in de weekenden...nou nou! ik schaam me er welleens voor, maar het gaat vaak erg ruig!!  dus ben ik wellleens bang dat ze niet goed zwemmen! vandaar dat ik hem aan die pillen heb gezte ter compensatie...hihihihi!

liefs wilma

Ik begrijp ook niet hoe dat moet hoor........er niet zo veel mee bezig zijn.....
Gelukkig drinkt mijn man heel weinig dus daar geen zorgen over. Hij slikt  wel zink, en ik ga deze maand ook alles proberen wat ik kan vinden. Tenslotte moet ik een (!!!) hele maand wachten als het deze maand niet lukt.............

Liefs Annet

Terug
Bovenaan