vraag:wanneer lachten jullie baby voor het eerst?

Hoi!
Ik heb een dochter van nu bijna 3 weken en ik ben zo benieuwed wanneer ze voor het eerst gaat lachen, ik weet alleen niet goed vanaf wanneer ze dat gaan doen, dus was mijn vraag: hoe oud was jouw baby toen hij/zij voor het eerst bewust naar je lachtte??
alvast bedankt!! groetjes Mar
 
Hallo

Mijn dochtertje begon ongeveer met 5 á 6 wk  te lachen. De  1e lach is leuk maar het echte lachen en gericht lachen is nog geweldiger. Zo wie zo wordt de tijd met je kind alleen maar leuker. Dus meiden geniet ervan want het gaat echt super snel....

gr angelique mv Anouk

http://www.mijnalbum.nl/Album=OWYULXA8
 
Hoi!

Onze zoon Thomas is morgen 3 weken. Ik weet ook niet wanneer het volgens de boeken normaal is dat je kindje voor het eerst naar je lacht.
Onze Thomas deed dat al sinds de eerste week maar wij legde dat uit als stuiptrekkingen. Vooral  als ik klaar was  met het geven van borstvoeding ging hij altijd lachen.
Maar gisteren rammelde ik met een rammelaar en ik werd beloond met een lach en vanochtend zat ik te vertellen en te lachen naar hem en prompt ging hij lachen en maakte hij er ook geluid bij. Dus ik denk dat ik mag zeggen dat hij nu toch echt naar me gelachen heeft!


groetjes, Karin
 
Terug
Bovenaan