Vraag zwangerschap

1ste ronde en we zijn meteen zwanger, 2 dagen voor DPO getest
Met dezelfde urine, action vroege test en een mooi licht streepje en toen CB early “ zwanger “

Dit is onze eerste zwangerschaps, heeft iemand nog tips, ik slik nu natuurlijk foliumzuur en vit D maar las ook iets over Davitamon compleet met visolie, en wanneer kregen jullie de eerste echo

Groetjesss
 
Eerste officiele echo is met 10 weken, vanaf 7 weken kan je een hartje zien. Wij hebben die wel gedaan alleen die moet je betalen. Ik geloof tot 10 weken is foliumzuur belangrijk, en daarna vitamine d
 
Eerste echo hangt af van je verloskundigenpraktijk. Ik had de eerste echo met 8 weken en met 11 weken een termijnecho. Je kunt gewoon een verloskundigenpraktijk uitzoeken waar je je fijn bij voelt en alvast een afspraak maken.
 
Foliumzuur idd.
Eerste echo: met de 1e rond 11 weken termijnecho

2e: ook termijnecho

3e: met 8 weken omdat veel vrouwen dit veel vroeger wilde dus hebben ze toen aangepast

Vitamine met visolie is meer als je weinig vis eet. Heb ik ook bijna nooit gedaan met de andere 2. Nu met de 3e kan ik die ook niet door me keel krijgen
 
Gefeliciteerd, fijn dat het zo snel mocht lukken. Je kunt nu weinig meer dan afwachten en een afspraak maken bij een verloskundigepraktijk. Bij de praktijk waar ik zit doen ze standaard rond 8 weken een vitaliteitsecho en dan met 11 weken een termijnecho. Je alvast aanmelden bij kraamzorg is in sommige gebieden ook aan te raden.

Foliumzuur en vitamineD is top. Mijn ervaring met multivitamine met visolie is niet best. Ik werd er extreem misselijk van, dacht dat het zwangerschapsmisselijkheid was maar achteraf starte het toen ik dat ging gebruiken en stopte nadat ik daarmee stopte.

Maar dat is natuurlijk persoonlijk en verder niet noodzakelijk voor een goede ontwikkeling van jullie kindje.
 
Wat de dames voor mij ook al schreven. Plus meld hem/haar aan voor de kinderopvang mocht je daar gebruik van willen maken. Hier in de regio zijn zulke lange waslijsten.
Oh en proficiat!!!
 
Terug
Bovenaan