• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

vraag zwangerschapstest action

Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met het volgende: ik heb vanmorgen een zwangerschapstest van de action gedaan. Nu staat er op de verpakking dat je twee rechte streepjes moet hebben als je zwanger bent, nu had ik een recht streepje en een horizontaal streepje.. Dit horizontale streepje is weer verdwenen, iemand enig idee wat het kan zijn?

2ewzlzo.jpg


161xg07.jpg




ik hoop dat de afbeeldingen te zien zijn!

hier is anders de link:



<span style="color: #0000ee;"><u></u></span>

alvast bedankt.
 
Hey Marieke,

Ik heb ook eerder tot 2x toe een zwangerschapstest gedaan van een eigen merk, en gaf aan niet zwanger te zijn. Toen ik toch nog een x test deed maar dan met een test van clearblue bleek ik wel zwanger te zijn! Denk dat er toch wel wat verschil zit in de testen. Succes.
 
bij mij werden de testen van de action ook niet positief, pas een paar dagen na een positieve kruidvat test had ik een positieve action test
 
Ik heb ook de zwangerschaptest van de action meerdere malen gebruikt. Was altijd negatief totdat ik echt zwanger was had ik wel 2 verticale lijnen. Die horizontale lijn zag ik okk altijd lichtjes als het negatief was. Als je twijfelt kun je altijd van een ander merk proberen.
 
Pas na 3 positieve clear blue testen (verdeeld over 2 weken) gaf de test van de action pas aan dat ik zwanger was. (De eerste na 2 dagen over tijd negatief en de 2e na 14 dagen over tijd positief)

Ze zijn dus goedkoop maar niet beter dan een duurder merk!
 
Hallo,

Getest met zowel action, kruidvat als clear blue. Ook zelfs gehad dat mijn testen van action en kruidvat positief waren en die van clear blue niet zwanger aangaf. En ik toch echt zwanger was.

Nog nooit een horizontaal streepje gehad.

 
Hej meiden,

Wij hebben vanochtend met een test van de action getest en deze was positief. Gewoon twee dikke rechte strepen. Ik heb vijf dagen na nod getest.

Succes allemaal en ik hoop dat jullie ook snel een positieve test mogen doen.

Liefs x
 


Ik heb ook testen gekocht bij de action, de eerste van de 29e was 4w+6d (tenzij de verloskundige zegt dat ik korter zwanger ben.)

Vandaag 5w+3d en hij word aardig donker.  Dus naar mijn idee werken ze gewoon haha.
 
Terug
Bovenaan