vraag; zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Vraagje; ik heb gisteren een test gedaan van de kruidvat. Hierin was in het vierkante venstertje geen horizontale streep te zien, zoals zou moeten, maar een verticale streep langs de zijkant. Betekent dit iets, of wil ik me dat alleen maar inbeelden. Iemand hier ervaring mee; advies graag.

liefs en bedankt alvast, Rannie

Ik ken de testen van het Kruitvat niet. Maar als het goed is, staat er in de bijsluiter precies wat je kan verwachten. Zoals ik het nu lees, dan is de test niet goed uitgevoerd en is het resultaat niet geldig. Maar nogmaals, ik ken de test niet en kan dus ook fout zitten in mijn antwoord.
Zelf heb ik vorige week getest met een test van Clear Bleu en die was heel duidelijk en in mijn geval positief.

Groeten, mam van Laura

gefeliciteerd dan! Lekker joh, ga je een volgende fase in; niet zwanger worden, maar zwanger zijn!
In het ovalenvenster stond een duidelijke horizontale streep. Dit zou aan moeten geven dat ik de test goed heb uitgevoerd, alleen dus een rare niet verklaarbare streep in het vierkante venster???
Groetjes Rannie

Zelf ben ik meer voor de digitale test van clear blue. Je hebt ze met + en - digitaal, maar ook met heel simpel: zwanger of niet zwanger. Dan is het gewoon duidelijk.
Ik heb de informatie gekregen dat deze testen het altijd goed hebben. Als je niet digitaal test, dan heb je soms te maken met vage strepen of kleuren.
Die van clear blue kostte 3 jaar geleden 19,95, en dan zitten er drie in.

Hoi Sjana,

Daar zit wel wat in ja. Dan kan ik mezelf ook geen denkbeeldige vage streepjes inbeelden enzo.
Volgende week maar weer proberen.
liefs Rannie

Hoi meid...

Die digitale test van Clearblue is vernieuwd...

Je leest nu letterlijk zwanger of niet zwanger in
het schermpje...

Kan natuurlijk best confronterend zijn als je helaas
niet zwanger bent...maar je hebt wel alle duidelijkheid...

Groetjes, Judith

Terug
Bovenaan