vraag

Hoi dames,

Ik heb misshien wel een hele domme vraag. Maar mijn vriend en ik hebben gisteren gevreeën en nu heb ik sinds vanmorgen buikpijn. Dit heb ik nooit gehad. Ik zit vandaag op dg 23 van de cyclus en heb 08-04 NOD dag. Wat zou die buikpijn te betekenen hebben??
Verder zijn mij borsten wat voller, buik opgeblazen en nog steeds misselijk.!!!

Waarom heeft er niemand gereageerd op mijn tweede bericht ( misschien zwanger 2)???

Kiki wanneer heb jij je NOD dag???

Hoor graag van jullie. Veel klus plezier en voor diegene waar NOD dag voor aan zit te komen ik denk aan jullie.

Groetejs en veel liefs van mij.

ik zou het niet weten heb ook wel eens buikpijn gehad na het vrijen, maar weet niet wat het betekent.
maar je beschrijving van je vollere borsten en misselijkheid wijzen misschien wel ergens op het nadeel is dat je je nod af moet wachten dan weet je pas meer.
ik was deze maand ook heel misselijk en last van mijn borsten huilerig etc, en ik ben helaas ook gewoon ongesteld geworden dus voor mij is het grootste symptoom dat je ongesteldheid uitblijft.
succes en hoop op een goed resultaat volgende week voor jullie.
groetjes tijger

er valt niet altijd iets te reageren. niet iedereen weet overal iets op te zeggen en da's logisch.ik ben ook wel eens teleurgesteld,maar snap het wel.vat het niet persoonlijk op.

Ik heb net een berichtje geplaatst voor ik de jouwe had gelezen. Ben gisteren ongi geworden, dus mijn nieuwe NOD is 29 april (bij een cycles van 28 dagen dan) Mijn eerste pilloze cycles was 12 dagen en deze keer al 21! Wat een vooruitgang, he?
Even een weekje klooien met tampons e.d. en dan gaan we gewoon de volgende ronde in. Ik hoop voor jou dat je straks een mooi positieve test hebt!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan