vraag

Hoi meiden,

Ik heb misschien een hele domme vraag. Maar ik lees bij vele van jullie dat de klusweek eraan zit te komen. Vraag ik me af hebben jullie echt alleen sex in de vruchtbare week ??? Want ik en mijn vriend hebben het namelijk ook buiten die week.
Is dat dan gek ???
Hoor graag van jullie.

Veel liefs van mij.

Nou nee hoor, wij klussen ook daarbuiten! Gelukkig wel, alleen wil je ook heel graag in DE week klussen omdat je nu eenmaal alleen dan kans hebt op een zwschap.

Gr Guusje

hoi shirley
wij klussen ook de hele maand door.
alleen in de klusweek nog wat extra omdat we dan in onze vruchtbare periode zitten.
dus ik zou zeggen geniet er van zoveel als je wil.
groetjes samie

Hoi,
Wij vrijen ook buiten de klusweek,alleen niet vlak ervoor,omdat mijn manneke wel zin moet hebben om het weer te doen in de klusweek.
Hij is misschien anders dan andere mannen,maar voor hem hoeft het niet elke dag!
Om de dag in onze klusweek vind hij al best vaak...Als het aan mij ligt doen we het ieder dag! Ik wil zo graag zwanger worden!
Ik vind het ook best moeilijk te bepalen wanneer we het nu precies het beste kunnen doen..Ben wrs vlg week woensdag vruchtbaar.
We gaan het dan maar maandag,wonsdagen vrijdag doen...of hebben jullie andere suggesties?
Ik hoor het graag van jullie!
Liefs Esther

Hoi Sirley,

Wij vrijen ook buiten de vruchtbare week om hoor. Ik weet niet eens precies wanneer ik vruchtbaar ben. Ik heb net als Esther een man die niet elke dag hoeft en soms ook moeite heeft om om de dag vol te houden. Maar hij vindt het ook voor een goed doel, dus dat zit wel goed. Persoonlijk beleef ik er meer lol aan buiten de klusweek om.

Groetjes,

visje

Terug
Bovenaan