vraag

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me kan helpen?? Ik heb volgens het schema van een site gekeken wanner mijn vruchtbare dagen waren en die dagen goed aan het klussen geweest. Maar nu komt de vraag na hoeveel dagen is het innestelen, en verlies je dan veel bloed, en kan het dan zijn dat je heel erg last heb van steken in je buik. Het is echt vooral savonds het ergst dan ben ik daarbij ook nog eens misselijk en echt geen trek in eten. Wie kan me advies geven wat ik nu moet doen.
Groetjes Bi
 
hoi sorry heb geen antwoord op je vraag maar wel een vraag voor jou op welke site heb jij gekeken voor je vruchtbaarheid dat wil ik graag weeten ik hoop snel van je te hooren
groetxxxpink21
 
volgens mij is de innestelling zo''n 5dgn erna en je hoeft helemaal geen bloed te verliezen,perpersoon is het verschillend. de een heeft een paar drupjes en de ander een paar dagen klein beetje.maar ook lichtbruin komt voor. zelf vind ik het ook verwarrend want ik heb het ook opgezocht op internet en wat de verschijnselen zijn als je zwanger bent,maar dat is ook heel verschillend.de een is wel misselijk,de ander niet,wel/geen pijn in je borsten etc. was er maar een aanwijzing dat je het zeker wist! helaas is dat toch door positief te testen,balen maar helaas..
succes meid!
 
Verlies je nu bloed? En hoe lang is dat na je vruchtbare dagen? Ik had drie dagen " na bevruchting' best heftige bloedingen. Uiteindelijk is dat een miskraam geworden maar dat heeft twee dagen geduurd. Ik denk dat innestelingsbloedingen niet heftig zijn. Ik hoop dat je er wat aan hebt,
liefs san
 
Terug
Bovenaan