Vraag

Hallo ik ben nieuw hier, ben deze maand gestopt met de pil. Veel geklust, nog niet ongi geworden, had hiervoor dat ik aan de pil ging een normale cyclus. Nu heb ik sinds 1 week last van zere borsten, grote bruine tepelkloven met blauwe aderen erin (goed zichtbaar), steken in me buik. Nou had ik zon twee weken geleden een soort slijmprop met een klein beetje bloed wat er uit kwam, maar normaal gesproken zou ik al ongi moeten zijn, kan iemand mijn helpen, herkennen meerdere mensen dit? En zou het nu al kunnen? Alvast bedankt
 
Ik ben geen Clearblue zwangerschaps test maar dat klinkt alsof je zwanger bent!
Je kan zeker zwanger worden in de eerste maand nadat je gestopt bent met de pil want ze zeggen vaak dat je dan extra vruchtbaar bent.......
tja en die kwaaltjes die je opnoemt zouden wel eens zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn...
en het bloed kan innestellingsbloed zijn......

Maar ik lees hier ook heel vaak dat ongi-kwaaltjes en zwangerschapskwaaltjes veel op elkaar lijken! En het kan zijn dat je menstruatie langer weg blijft omdat je net bent gestopt met de pil.
Doe anders een testje dan heb je meer duidelijkheid.

SUCCES

enne hou ons op de hoogte hè.

greets Tika
 
als je heel lang aan de pil bent geweest kan het best zijn dat je een lange tijd niet ongesteld wordt. Je kan het beste even contact opnemen met je huisarts en die kan je dan vertellen wat de gevolgen zijn voor je lichaam na het stoppen met de pil. Je kan natuurlijk ook een test doen, maar maak jezelf niet gek, want het lijkt mij wel erg snel als je nu zwanger bent (ik wil je niet ontmoedigen hoor!)
 
Terug
Bovenaan