Vraag

<p>Hoi allen,</p><p>Ook wij zijn serieuze pogingen aan het wagen. Sinds ik 28 september gestopt ben met de pil, hou ik een app bij, om de eisprong in te schatten. Ik ben toen van 2 t/m 6 oktober ongesteld geweest. Daarna werd ik 27 oktober ongesteld, keurig na drie weken, dus we dachten; nu kunnen we er voor gaan. Hoewel mn ongesteldheid lang duurde (8 dagen), hebben we rond 11 november geklust, want de eisprong zou rond die periode zijn.</p><p>Helaas begon ik op 18 november te bloeden, terwijl ik eigenlijk 25 november ongesteld moest worden. Het bloeden was heel onregelmatig en weinig en het duurde 2 dagen. Toen hoopte ik dat een innestelingsbloeding zou zijn. Gisteren ben ik niet ongesteld geworden, vandaag een vroege Action test gedaan, maar helaas, geen zwangerschap. </p><p>Nu vind ik het heel lastig om na te gaan of de bloeding van laatst een ongesteldheid was of niet. En kan ik dus ook niet goed bepalen wanneer mn eisprong nou plaatsvindt. Lastig lastig, hebben jullie tips?</p><p>Groetjes van mij</p>
 
Je bent nog aan het ontpillen. Je lichaam moet alles weer zelf doen en moet daar nog een ritme in vinden. Ik heb tijdens het ontpillen ovulatietesten gebruikt en dat werkte. Ik was na 2 keer zwanger! Maar geef je lichaam de tijd. Het is normaal dat het langer duurt; soms zelfs een jaar voordat alles weer in een ritme zit.
Of die bloeding ongesteldheid is of een innesteling kunnen wij natuurlijk niet zeggen. Het is dan toch gewoon afwachten.
 
Hii het beste kan je gexoon Afwachten op je volgende menstruatie. Je lichaam moet zich natuurlijk aanpassen nu zonder pil. Dit is compleet normaal ... kzelf was 4 maand goed ongesteld en sloeg toen 1 maand over (ontpillen werd gezegt). Nu is alles terug inorden. Dus wacht komende maand af en vanaf dan kan je normaal gewoon terug tellen. ♡
 
Hi, na het stoppen met de pil is het normaal dat de cyclus nog heel onregelmatig is, dus ik zou me nog niet teveel zorgen maken. Het is alleen lastig om te achterhalen wanneer je ovulatie nu is, ik heb positieve ervaringen met de digitale ovulatietesten van ClearBlue, al zijn die wel wat prijziger dan de "gewone". Verder kon ik het zelf ook merken aan het slijm, dat veranderde altijd rond de vruchtbare dagen. Wie weet heb je hier iets aan, succes!
 
Terug
Bovenaan