<p>Hoi allen,</p><p>Ook wij zijn serieuze pogingen aan het wagen. Sinds ik 28 september gestopt ben met de pil, hou ik een app bij, om de eisprong in te schatten. Ik ben toen van 2 t/m 6 oktober ongesteld geweest. Daarna werd ik 27 oktober ongesteld, keurig na drie weken, dus we dachten; nu kunnen we er voor gaan. Hoewel mn ongesteldheid lang duurde (8 dagen), hebben we rond 11 november geklust, want de eisprong zou rond die periode zijn.</p><p>Helaas begon ik op 18 november te bloeden, terwijl ik eigenlijk 25 november ongesteld moest worden. Het bloeden was heel onregelmatig en weinig en het duurde 2 dagen. Toen hoopte ik dat een innestelingsbloeding zou zijn. Gisteren ben ik niet ongesteld geworden, vandaag een vroege Action test gedaan, maar helaas, geen zwangerschap. </p><p>Nu vind ik het heel lastig om na te gaan of de bloeding van laatst een ongesteldheid was of niet. En kan ik dus ook niet goed bepalen wanneer mn eisprong nou plaatsvindt. Lastig lastig, hebben jullie tips?</p><p>Groetjes van mij</p>