vraag

hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, ik ben al wel een paar dagen aan het lezen en ik vind het een gezellig forum.
Wij zijn vanaf januari bezig om zwanger te worden en de laatste twee maanden klussen we rond mijn ovulatie.
Nou heb ik een vraag volgens babybrabbel zijn mijn vruchtbare dagen van gisteren tot donderdag, wanneer kunnen we nu het beste vrijen? Mijn ovulatie is woensdag.
alvast bedankt.
groetjes skus

Hoi,

Je vruchtbaarste dagen zijn de 2 dagen voor je ovulatie, en het allervruchtbaarst is de dag voor je ovulatie. Dit zou betekenen dat je in ieder geval vandaag en morgen moet klussen om de kans op zwangerschap te vergroten. Veel succes.

Liefs Irma

hoi Irma,

bedankt voor je advies.
je leest zoveel info op internet dat je het soms niet meer weet.
ze zeggen ook dat het niet goed voor de zaadjes is om elke dag te klussen, weet jij wat daarvan waar is?
liefs skus

Hoi Skus,

Het klopt dat je het beste om de twee dagen kunt klussen. Zo is er tijd om goed zaad aan te maken. Klus je iedere dag, dan is het zaad van minder goede kwaliteit, waardoor je de kans op zwangerschap weer iets verkleind. Maar ik ken mensen die iedere dag "klusde"en die was ook binnen 1 maand zwangen, dus het is geen zekerheid, maar je vergroot de kans zo wel iets.

Gr. Ils

Gr. Ils

Terug
Bovenaan