Vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, heb even jullie hulp nodig. Het volgende: heb afgelopen zondag getest met CB ovulatietest, en er was een licht 2e streepje te zien, dus mijn eisprong kwam er aan. Zondag-avond mijn eisprong gevoeld, en hebben toen geklust. Maandag nog een test gedaan, en natuurlijk duidelijk 2e streepje te zien. Weer geklust natuurlijk. Maar heeft het nu ook zin om vandaag nog weer te klussen, omdat iedereen zegt dat je dag voor je eisprong en de dag zelf het meest vruchtbaar bent? Of had het meer zin gehad om op zondag en maandag meerdere keren per dag geklust te hebben?? Wie kan mij dit vertellen?? En voor diegenen die ook hun eisprong voelen? Hoelang voelen jullie deze? 5 minuten of een half uur. Bij mij duurde het wel ongeveer 2 uur. Zeg alvast bedankt voor jullie reacties. Liefs Jos

hoi jos,
ik zat een beetje met dezelfde vraag. ik zou zeggen ' gewoon nog 1 keertje doen, voor de zekerheid...' maar ik weet niet echt of t zin heeft hoor!
van wat ik er van weet is 2 keer op 1 dag klussen niet zo goed omdat er dan minder goed zaad aangemaakt wordt (of iets in die trant) laatst las ik dat als het zaad goed is het iedere dag kan en anders om de dag beter is. maar de meningen schijnen te verschillen. wat ik ook laatst nog las is dat wat je voelt niet perse je eisprong is maar meer het blaasje dat op knappen staat...en weer: ik weet niet of dit waar is. maar dat zou wel betekenen dat t nog even duurt daarna voor die echt springt en dan is ie ook nog ns eeen tijdje levend. nou, als je nog zin hebt: klusze! ik ga vanavond ook de man weer ns lief aankijken....ik ben benieuwd hoe anderen dit doen trouwens! groet, anoniem

He anoniem bedankt voor je snelle reactie. Blijft moeilijk natuurlijk maar ja nog maar ff vanavond dan. Het is weer wat afgekoeld, dus hij is er vast wel weer voor te porren....Jij zit ook in je klusronde dus? Ook succes vanavond, en nog een keer voor de "zekerheid" kan zeker geen kwaad, het is gelukkig geen straf!! Haha. Liefs Jos.

Hoi Jos

Als die streep van de ovu test de dag erna sterker is dan de dag ervoor moet je eisprong echt nog komen en kun je hem niet hebben gevoeld want het LH hormoon heeft dan zondag geen piek bereikt en de eisprong vindt pas na die piek plaats.

Succes Lotte

Ik voel al dagen voor mijn eisprong mijn eisprong aankomen waarbij de dag van eisprong het alle ergste is. Zodra hij gesprongen is eb het gevoel langzaam weg.

Hebben jullie dan ook buikpijn? Bij mij voelt het een soort alsof ik ongi word. Ben er dan echt een beetje naar van. Duurt een dag of 2 en dan is t weer over. Is dit het springende ei?

Terug
Bovenaan