vraag

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik wilde jullie wat vragen want ik wil niet naar de huisarts want die schrijf 9 van de 10x een recept uit.

ik ben nu bijna 6 weken zwanger en sinds 3 dagen pijn aan mn tong met drinken van prik en ook als ik nu niets meer drink doet hetpijn ik dag eerst vitaminen gebrek dus ben gelijk voor 3dagen geleden met het uitpersen van pers sinsappelen en gravitamon gebruikte ik al drink veel multi fit en citroen zit toch ook een hoop vitaminen in maar het help niets lijk wel of het steeds erger word weet iemand van jullie soms wat dat inhoud anders zit er niets anders op om toch maar naar die kwakzalver te gaan.

heb gisteren de vrouw gehad voor moeder van moeders en kan al vanaf vrijdag meedoen even tot november in een groene bus plassen hahahah.
ik weet nu ook wat het is om moeilijk kineren te krijgen dus wil graag mn steentje bijdragen als ik daarmee kan helpen om in een bus te plassen.

meer weet ik even op moment niet maar zouden jullie mij een antwoord op mn probleem kunnen geven als jullie iets weten.

gr hartje

als het aften zijn; schijnt het te helpen om te spoelen met pruimensap

hoi Hartje,

Misschien raar gedacht maar als ik het berichtje lees dan neem je nu veel zure vruchten en sapjes zoals die multifruit en dan citroenen en ook nog sinaasappels, misschien is je tong een beetje geirriteerd geraakt door die zuuraanvallen?

Kaan er anders niets van maken, zou zeggen neem een aantal dagen roosvice
(heb je div. soorten van ook met ijzer, en multivitaminen etc) en water of karvancevitam en thee en kiwi of rijst en boontjes,niet te scherpen dingen en kijk dan of het over is.

Dit is een advies van een kwakzalver hihi en als het niet helpt dan kun je altijd nog naar je eigen kwakzalver gaan.!!!

Succes en laat het ons/mij even weten oke?!

groetjes: Chili

Hoi,
ik denk dat de anderen gelijk hebben,dat het juist door de citrusvruchten komt.
Ik neem altijd een banaan om te voorkomen dat ik van die zere plekjes krijg.
ik heb daar n.l ook als ik niet zwanger ben erg snel last van.

Jeanette

Terug
Bovenaan